וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתה פעוטות בגן הילדים: בת 25 נעצרה בחשד להתעללות בראש העין

22.6.2019 / 19:40

בעקבות תלונות על חשד לאלימות, חוקרי המשטרה צפו במצלמות מתוך הפעוטון שניהלה החשודה ובו שהו עשרה ילדים. לפי החשד, היא הכתה את הפעוטות בכמה הזדמנויות. בית המשפט ידון בהארכת מעצרה

גן ילדים בשכונת התקווה בתל אביב שבו התגלה מקרה התעללות בפעוט, ספטמבר 2015. יותם רונן
נעצרה בעקבות תלונות על חשד לאלימות/יותם רונן

צעירה בת 25 נעצרה אתמול (שישי) בחשד שתקפה תינוקות בפעוטון שניהלה בביתה בראש העין. במשטרה התקבלה תלונה על חשד לאלימות, ורק לאחר שהחוקרים צפו במצלמות מתוך גן הילדים הם הבינו את חומרת המעשה.

לפי החשד, המטפלת הכתה את הפעוטות במספר הזדמנויות, עם זאת לא ידוע בכמה מתוך עשרה הילדים בפעוטון היא פגעה. הערב תובא החשודה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בראשון לציון.

בחודש שעבר, גננת בת 40 נעצרה בחשד להתעללות בפעוטות שהיו תחת השגחתה בגן ילדים בהרצליה. הגננת, תושבת כפר סבא, נעצרה ונשלחה למעצר בית בן חמישה ימים. החשד נגד הגננת עלה לאחר שאחת האמהות צפתה בסרטוני הווידאו של הגן, שמפוקח באופן קבוע. לאחר צפייה בסרטונים בהם נראית לכאורה הגננת כשהיא נוהגת באלימות כלפי הפעוטות, פנו מנהלת הגן וכמה הורים למשטרה. בנוסף לכך, נעצר ונחקר בעלה של הגננת, בן 41 לאחר שעלה החשד שפרסם תכנים מאיימים כלפי מנהלת הגן. בסיום חקירתו, שוחרר בתנאים מגבילים.

לקריאה נוספת:
ההתעללות בתינוקות בחיפה: שתי המטפלות שוחררו למעצר בית
התעלל שנים באשתו ובילדיו וניסה לברוח: גבר בן 60 מבית שמש נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully