וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל שנים באשתו ובילדיו וניסה לברוח: גבר בן 60 מבית שמש נעצר

תושב העיר חשוד בין היתר בכך שהכה והתעלל נפשית באשתו ובשני ילדיו בני ה-9 וה-11 לאורך שנים. כשהבין שהמשטרה חשפה את עברותיו הקשות נגד משפחתו, הוא נמלט למשך כמה ימים ולבסוף נתפס. הוא יובא לפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו

ניידת משטרה. מגד גוזני
ניידת משטרה/מגד גוזני

המשטרה עצרה גבר בשנות ה-60 לחייו, תושב בית שמש, בחשד שהתעלל לאורך כמה שנים באשתו ובשני ילידיו בני ה-9 וה-11. היום (חמישי) הוא יובא לפני בית המשפט השלום בירושלים, בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

במהלך חודש מרץ התקבל דיווח במשטרה, לפיו, גבר החשוד מכה ומתעלל בילדיו ובאשתו. בעקבות קבלת התלונה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה תוך ליווי גורמי רווחה וחקירת ילדים, וגבו את עדויותיהם של שניים מילדיו. במהלך החקירה נחשפו החוקרים לעדויותיהם הקשות של הילדים, מהם עולה על פי החשד מזה מספר שנים, חשופים הילדים ואימם למסכת התעללות פיזית מצד אביהם, במהלכה נהג האב להכות אותם בדרכים ובאמצעים שונים.

החשוד שהבין שהמשטרה חשפה את עברותיו הקשות נגד משפחתו, נמלט במשך כמה ימים, אך לבסוף נעצר והובא לחקירה בחשד ל"התעללות פיזית ונפשית בחסר ישע על ידי אחראי".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: ייתכן שנתניהו הרוויח מעסקאות לא חוקיות של בן דודו עם לוב
מספר גופות הובאו לישראל - רק גופתו של באומל זוהתה בוודאות
ידונו במבצע "זמר נוגה": נתניהו ופוטין ייפגשו במוסקבה

השוטר שניטרל את המחבלים בפיגוע הדקירה בבית שמש. אוקטובר 2015. מערכת וואלה! NEWS
שוטרים בבית שמש/מערכת וואלה! NEWS

ביום שני נעצר אב בשנות החמישים לחייו, תושב ירושלים, בחשד למסכת תקיפה והתעללות במשך תקופה של יותר משני עשורים ביותר מעשרת ילדיו הקטינים. לפי החשד, האב איים על ילדיו, תקף אותם במקל ובמספריים וגרם לחבלות קשות ליותר מעשרה מילדיו. הוא נחקר בגין עבירות של התעללות פיזית ונפשית בילדיו הקטינים, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

הדיווח במשטרה התקבל בסוף חודש מרץ לאחר שבבית הספר שבו למדו חלק מהקטינים פנו ללשכת הרווחה בעיר ובעקבות הפנייה - נפתחה חקירה סמויה. החשוד הובא לחקירה בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע, תקיפה הגורמת חבלה על ידי אחראי ועבירות נוספות. החקירה מלווה על ידי גורמי הרווחה. לאחר חקירה - הוארך מעצרו של האב החשוד בשלושה ימים.

"במהלך החקירה, נגלתה לחוקרים מסכת התעללות קשה שנמשכה יותר משני עשורים ו"נשמרה בקשר שתיקה בגלל הפחד ששיתק אותם", נאמר בהודעת המשטרה. במהלך החקירה, נחשפו החוקרים לעדויות שגוללו בפניהם 12 מילדיו בחשד למסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית על ידי האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully