וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד להתעללות בגן ילדים ביישוב בגלבוע: עובדת נוספת נעצרה

10.3.2019 / 8:18

עובדת נוספת בגן הילדים הפרטי ביישוב גן נר במועצה האזורית גלבוע נעצרה. בית משפט השלום בנצרת דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרה ואת מעצר המטפלת שעל פי החשד טלטלה פעוט והכה אותו, והורה לשחרר אותן בתנאים מגבילים. עם זאת, המשטרה ערערה והיום יתקיים הדיון בערעור

צילום: חדשות בזמן

במהלך החקירה בחשד להתעללות בגן ילדים פרטי בגן נר נעצרה עובדת נוספת בחשד להתעללות בילדים - כך נודע הבוקר (ראשון). בית משפט השלום בנצרת לא נעתר אמש לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה ואת מעצר המטפלת, והורה לשחרר אותן בתנאים מגבילים. עם זאת, המשטרה ערערה לבית המשפט המחוזי בנצרת והיום יתקיים דיון בערעור, בעוד השתיים עדיין עצורות.

ראשית הסיפור ביום שישי, אז עצרה המשטרה מטפלת בת 60 לאחר שעל פי החשד טלטלה פעוט בגן ילדים פרטי ביישוב גן נר שבמועצה האזורית גלבוע. המקרה תועד במצלמות אבטחה, במהלכו נצפתה המטפלת אוחזת באלימות בפעוט, הופכת אותו ואף מרביצה לו כשברקע נשמעים קולות ילדים שנמצאים בגן. בעקבות הסרטון שהופץ, אביו של הפעוט הגיש תלונה על אלימות למשטרה.

לקריאה נוספת:
אוחזת בחוזקה ומכה: סייעת בגן ילדים תועדה כשהיא מרביצה לפעוט
בעקבות התיעוד: המשטרה עצרה את המטפלת החשודה בהתעללות בפעוט

גננת בישוב גן נר תועדה מרביצה לילדה, 8 מרץ 2019. חדשות בזמן, עיבוד תמונה
שתי העובדות עדיין עצורות/עיבוד תמונה, חדשות בזמן

מהמועצה האזורית הגלבוע נמסר כי לאחר בירור מעמיק עולה כי לא מדובר בפעוטון או גן של המועצה המופעלים בישוב. עם זאת, מסרו במועצה: "אנו רואים בחומרה רבה התנהגות אלימה בכלל וכלפי ילדים בפרט. אין דבר שהוא יותר חשוב מביטחון ילדנו ושלמותם ונעשה ככול יכולתנו לעקור נגע זה. לפיכך הנושא דווח ונמצא בטיפול כל הגורמים המוסמכים לנושא. אנו בקשר הדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים ומעניקים את מלוא הסיוע הנדרש בעת הזו".

לפני כן נמסר מהמשטרה כי בעקבות הסרטון נפתחה חקירה מהירה "שבמסגרתה הוריו של הפעוט אותרו והוזמנו למסור תלונה במשטרה". עוד נמסר כי "החקירה בעיצומה ומטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות. משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו".

מגן הילדים ביישוב טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully