וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מזהיר את תושבי עזה: "איראן מנסה להשתלט על הרצועה"

30.7.2019 / 19:30

מתאם פעולות הממשלה בשטחים פרסם סרטון בעמוד הפייסבוק שלו בערבית בנושא הקשר המתהדק בין חמאס לטהראן, והתריע כי "זאת רק ההתחלה". אבו רוקון הציג את התבטאויותיהם של שני בכירים, שלדבריו "חושפים את המשימה העיקרית של חמאס - זרוע ביצוע צבאית והגנה על איראן"

קרדיט: דוברות מתאם פעולות הממשלה בשטחים

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הזהיר היום (שלישי) את תושבי עזה "איראן מנסה להשתלט על הרצועה". בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים בערבית, "אלמונסק", התייחס אבו רוקון לקשר המתהדק בין חמאס לאיראן על חשבון תושבי הרצועה.

בסרטון הוא ציין את התבטאויותיו של בכיר בארגון הטרור חמאס ושל ראש המרכז למחקרים אסטרטגיים בטהראן, שלדבריו "חושפים את המשימה העיקרית של חמאס - זרוע ביצוע צבאית והגנה על איראן". אבו רוקון פנה לתושבי עזה ואמר: "תושבי עזה, איראן מנסה להשתלט על הרצועה. בשבוע שעבר בכיר חמאס סאלח אל-עארורי אמר כי 'חמאס בקו ההגנה הראשון על איראן' ואתמול הדיפלומט האיראני אמיר מוסוי הודיע על 'הקמת חזית צבאית מאוחדת' מטהראן עד עזה. זאת ההתחלה - ורק אתם תבחרו את הסוף".

אנשי ביטחון של חמאס בטקס סיום בעיר עזה. ינואר 2014. רויטרס
אנשי ביטחון של חמאס/רויטרס

בסוף השבוע נהרג צעיר פלסטיני בן 23 מירי צה"ל באזור חאן יונס, במסגרת ההפגנות המתקיימות מדי שבוע בגבול הרצועה. משרד הבריאות הפלסטיני הוסיף כי 56 פלסטינים נפצעו בהפגנות, 38 מהם נפצעו מירי חי. בין הפצועים - 22 ילדים ושלוש נשים. כמו כן, נטען כי נגרם נזק לאמבולנס במקום.

בתוך כך, שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף קרא היום לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לדחות את "צימאונם של בעלי בריתו הנציים למלחמה". זריף הוסיף בציוץ שפרסם בטוויטר כי מה שמכונה "צוות B", הכולל את היועץ לביטחון לאומי של טראמפ ג'ון בולטון ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו, עלול להכניס את טראמפ לסכסוך עם טהראן. זריף קרא לנשיא האמריקני לדחות את "ההיסטוריה המזויפת שלהם וצימאונם למלחמה נצחית" ואמר כי "דיפלומטיה היא זהירות, לעולם איננה חולשה".

עוד בוואלה!

מסרי כניעה במקום איתותי אזהרה: נתניהו מביס את הפרקליטות במלחמת ההתשה

לכתבה המלאה

מתוך חשבון הטוויטר של זריף:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully