וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה, אום אל-פחם, קריית שמונה: שלוש זירות מוות, יממה אחת

ב-14:20 התקבלה הקריאה במשטרה על גבר שנורה בחניון בקניון ברמלה, ככל הנראה בסכסוך על מקום חנייה. הוא פונה לביה"ח - שם נקבע מותו. שעה אחר כך הוזעקו פרמדיקים של מד"א לדירה באום אול פחם לאחר שאישה נמצאה דקורה. בקריית שמונה נדקר למוות עובד במפעל עוף הגליל

.

מעט אחרי השעה 14:20 הוזעקו כוחות משטרה גדולים לקניון ברמלה. הדיווחים שהתריעו על ירי בקומת החניון, כאילו היו סימן להתרחשויות בהמשך היום. אופיר חסדאי, בן 40 המתגורר בעיר, נורה למוות במהלך סכסוך על מקום חנייה.

במשטרה חושדים שחסדאי הגיע לאותו מקום חנייה יחד עם החשוד בירי, אז החל הוויכוח. בשלב מסוים, החשוד, בן 74 המתגורר בלוד, שלף אקדח וירה בו בפלג גופו העליון לעיני אשתו וילדיו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו אף הם למקום פינו אותו לבית החולים, אולם שם למרות מאמצי הרופאים - נקבע מותו. החשוד נעצר, והמשטרה פתחה בחקירה.

אופיר חסדאי. באדיבות המשפחה
נורה לעיני משפחתו. חסדאי לצד רעייתו וילדיו/באדיבות המשפחה

"החנינו את הרכב ונכנסו לסופר", סיפרה רוחמה שוקרון מרמלה, שהייתה בקניון בזמן האירוע. "קנינו מה שצריך, ראינו התקהלות ואז שמענו שהייתה ירייה. לא הייתה בעיה של חניה. זו כנראה הייתה בעיה אחרת. המשטרה הגיעה מהר מאוד. גירשו את כולם מהמקום ואמרו לחזור לקחת את הרכב בעוד שעתיים". לפי הנהלת הקניון המשטרה טרם ביקשה את סרטוני האבטחה של התקרית.

עוד בוואלה!

הנערים בנתב"ג: "לא ניסע לקפריסין יותר"; מסתמן: אישום יוגש נגד הצעירה

לכתבה המלאה
חניון רמלה לאחר פיגוע הירי על עקב ויכוח חנייה, 28.07.2019. אסף- דיווחי הרגע, אתר רשמי
החניון בו ארע הירי ברמלה, היום/אתר רשמי, אסף- דיווחי הרגע

שעה חלפה, ובעוד החוקרים עסוקים במקרה ברמלה, בצפון התקבל דיווח על חשד לרצח אישה בת 83 - הפעם באום אל פחם. סמוך לשעה 15:30 התקבלה במרחב גלבוע של מד"א קריאה על פצועה בדירה בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על אישה מבוגרת עם פצעי דקירה, ללא סימני חיים, וקבעו את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א מחמוד אבו חוסין, אמר: "כשהגענו למקום ראינו אישה בת 83 שוכבת עם פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

הנרצחת באום אל פאחם, בשאר חאלד חכרוש. עיבוד תמונה
הנרצחת באום אל פחם/עיבוד תמונה

על פי המידע שהיה בידי המשטרה החשוד ברצח הוא בנה בן ה-47. הרקע למעשה עדיין לא ידוע. כעבור כשעה נעצר החשוד במהלך סריקות המשטרה ברחובות הסמוכים ונלקח לחקירה במשטרה. במקביל הגיע למקום צוות זיהוי פלילי ואסף ממצאים בזירת הרצח. מחר תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד ועל החקירה הוטל צו איסור פרסום.

כשעה וחצי אחר כך התקבלה קריאה במרחב ירדן של מד"א על צעיר בן 19 שנפצע קשה מאוד מדקירות סכין במפעל "עוף הגליל" שבאזור התעשייה הדרומי בעיר. בתום פעולות החייאה, פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר. הנרצח הוא בשאר חכרוש מכפר כנא, קרוב משפחה של ניצב ג'מאל חכרוש, ראש המנהלת לשיפור שירותי המשטרה ביישובים הערביים.

זירת הרצח בקריית שמונה. דוברות משטרת ישראל
זירת הדקירה בקריית שמונה, היום/דוברות משטרת ישראל
הרצח בקריית שמונה. עיבוד תמונה
הנדקר בקריית שמונה/עיבוד תמונה

פרמדיק מד"א דורון עופר שטרית, אמר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר בן 20 עם פצעי דקירה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, והוא היה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, בסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

במקביל, למקום הגיעו גם חוקרי תחנת המשטרה בקרית שמונה ופתחו בסריקות אחרי החשוד שנמלט מהמקום. כעבור זמן קצר הוא נעצר. מדובר בצעיר בן 21 מדיר אל אסד. במקביל חוקרים ואנשי מעבדה ניידת פעלו בזירת האירוע באיסוף ממצאים ובבירור נסיבות האירוע.

זירת הרצח בקריית שמונה. דוברות משטרת ישראל
קריית שמונה, היום/דוברות משטרת ישראל

הרקע לאירוע לא ידוע בשלב זה, אולם החקירה הראשונית העלתה כי בין השניים התעורר ויכוח שהסתיים בדקירה הקטלנית. בתום הערכת מצב שבוצעה בזירת האירוע ,מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא, הטיל את חקירת האירוע על מחלק הרצח ביחידה המרכזית. מחר בשעות הבוקר יובא החשוד ברצח בפני בית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully