וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך ויכוח על חנייה: בן 40 נהרג מירי ברמלה; חשוד נעצר

הגבר נפצע באורח אנוש מירי בחניון קניון עזריאלי בעיר שברחוב שמשון הגיבור. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו. המשטרה עצרה תושב לוד בן 74 החשוד במעורבות באירוע, ומסרה כי נסיבות האירוע עדיין בבדיקה

חניון רמלה לאחר פיגוע הירי על עקב ויכוח חנייה, 28.07.2019. אסף- דיווחי הרגע, אתר רשמי
זירת הירי ברמלה, היום/אתר רשמי, אסף- דיווחי הרגע

אופיר חסדאי בן 40 נפצע נהרג היום (ראשון) מירי בחניון קניון עזריאלי ברמלה, שברחוב שמשון הגיבור, ככל הנראה במהלך ויכוח על חנייה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב תוך כדי פעולות החייאה. בהמשך נקבע מותו בבית החולים. המשטרה עצרה תושב לוד בן 74, החשוד במעורבות באירוע, ומסרה כי "הנסיבות נבדקות".

פראמדיק מד"א אופיר שיש, סיפר כי "כשהגענו לחניון של המרכז המסחרי ראינו גבר בשנות ה-30 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו כששוטרת מבצעת בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים. העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. אישה וילדה שהיו במקום בזמן האירוע היו נסערות וטופלו ע"י צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום".

רוחמה שוקרון מרמלה, היתה בקניון בזמן האירוע וספרה: "החנינו את הרכב ונכנסו לסופר. קנינו מה שצריך, ראינו התקהלות ואז שמענו שהיתה יריה. לא היתה בעיה של חניה. זו כנראה היתה בעיה אחרת. המשטרה הגיעה מהר מאוד. לא היתה בהלה בקניון. גירשו את כולם מהר מאוד ואמרו לחזור לקחת את הרכב בעוד שעתיים". לפי הנהלת הקניון המשטרה טרם ביקשה את סרטוני האבטחה של התקרית.

מעיריית רמלה נמסר כי "רמלה משתתפת בצערה העמוק של משפחת חסדאי על רצח האב המסור אופיר חסדאי ז"ל, איש משפחה מסור ואהוב שנרצח היום בחנייה בקניון עזריאלי ברמלה. עם הייודע האסון הנורא, הנחה ראש העיר מיכאל וידל, שאף ביקר בבית המשפחה, את גורמי המקצוע, החינוך והרווחה לסעוד ולהעניק למשפחה כל תמיכה ועזרה אפשרית. יהי זכרו ברוך".

(עדכון ראשון: 14:34)

אופיר חסדאי. באדיבות המשפחה
אופיר חסדאי עם משפחתו/באדיבות המשפחה
  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully