וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר נדקר למוות במפעל בקריית שמונה

28.7.2019 / 19:35

צוות מד"א שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה בצעיר, אולם לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו בתום מרדף את החשוד, עובד במפעל שככל הנראה הסתכסך עם הנדקר. המשטרה פתחה בחקירה ומחר החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת

זירת הרצח בקריית שמונה. דוברות משטרת ישראל
החשוד נעצר בתום מרדף. זירת הרצח בקריית שמונה/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 19 מכפר כנא נדקר למוות היום (ראשון) במפעל עוף גליל שבקריית שמונה. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו בתום מרדף את החשוד, בן 21 עובד במפעל מדיר אל-אסד, שככל הנראה הסתכסך עם הנדקר.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למפעל העניקו טיפול רפואי לצעיר. הם פתחו בפעולות החייאה ובניסיונות לייצב את מצבו, אולם לבסוף נאלצו לקבוע מותו בזירה.

"כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 עם פצעי דקירה בגופו", סיפר פרמדיק מד"א דורון עופר שטרית. "ביצענו בדיקות רפואיות, והוא היה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, בסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בתום הערכת מצב שבוצעה בזירת הרצח, מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא, הטיל את החקירה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית. החשוד במעשה יובא מחר בשעות הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום נצרת.

זירת הרצח בקריית שמונה. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח, היום/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר היום נמצאה אישה בת 83 בבית באום אל-פחם, עם פצעי דקירה ללא סימני חיים. צוות של חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיע למקום הגיעו לזירה וקבעו את מותה. המשטרה שהגיע אל הזירה חוקרת חשד לרצח בדקירות סכין של האישה. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשוד - וכעבור זמן עצרה חשוד במעשה קרוב משפחתה תושב המקום בן 47 שמובא לתחנת המשטרה. הרקע ונסיבות הרצח נבדקים.

"כשהגענו למקום ראינו אישה בת 83 שוכבת עם פצעי דקירה בגופה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א מחמוד אבו חוסין. "ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

(עדכון ראשון: 17:50)

הרצח בקריית שמונה. עיבוד תמונה
הנרצח בקריית שמונה/עיבוד תמונה
מפעל עוף הגליל בקריית שמונה. google street, אתר רשמי
מפעל עוף הגליל/אתר רשמי, google street

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully