וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלח לבדיקה פסיכיאטרית: הוארך מעצר החשוד ברצח אמו בבני ברק

בית המשפט האריך בשבוע את מעצר תושב העיר בן 32 שדקר יל פי החשד את אמו בדירה שבה התגוררו בבני ברק. "הבן נמצא במצב נפשי קשה, לאור מצבו והרקע הנפשי המורכב הוא ייבדק", אמר עורך דינו

אישה בת 65 נדקרה בבני ברק, ככל הנראה על ידי בנה, 27 ביולי 2019. דוברות מד''א, אתר רשמי
זירת האירוע, אתמול בבני ברק/אתר רשמי, דוברות מד''א

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (שבת) את מעצרו של החשוד ברצח אמו בבני ברק עד יום ראשון. החשוד בן ה-32 נעצר לאחר שעל פי החשד דקר את אמו בדירתה ברחוב הרצל בעיר. לדירה הגיעו שוטרים שעצרו את בנה, צוות מד''א שהגיעו למקום דיווחו על אישה ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותה.

עו"ד דן באומן שמייצג את הבן מטעם הסניגוריה הציבורית: "הבן נמצא במצב נפשי קשה. לאור מצבו והרקע הנפשי המורכב, בית המשפט קיבל את בקשתנו והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית".

סגן ניצב יאיר וייצנברג, מפקד תחנת בני ברק, שהגיע לזירה, אמר כי "קיבלנו דיווח על אדם משתולל בדירה. ניידות שהגיעו למקום הבחינו באישה מוטלת בדירה ללא רוח חיים. הבן שלה כנראה היה בעימות אתה, הוא היה בדירה ונעצר במקום. אנחנו ממתינים לבדיקת מעבדה לבדיקת האירוע".

פרמדיק מד"א עומר חזן סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully