וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיימים על שוטר ונמלטים: תיעוד מחיסול הישראלים במקסיקו

מצלמות האבטחה במקסיקו תיעדו את הרגעים שלפני רצח שני הישראלים המוכרים למשטרה, בן סוטחי ואלון אזולאי. בתיעוד נראים שני חשודים ששיתפו ככל הנראה פעולה עם המתנקשת כשהם מכוונים נשק לעבר שוטר בכדי לגרום להסחת דעת

שני הישראלים שנרצחו בבית קפה במקסיקו סיטי שהו במדינה בתקופה האחרונה, והם מוכרים היטב למשטרה בישראל/עריכה: ליר שפיגלר

המשטרה במקסיקו ממשיכה בחקירת חיסולם של בן סוטחי ואלון אזולאי בבית קפה בקניון מדרום למקסיקו סיטי. בתקשורת המקומית פורסמו קטעים שתועדו במצלמות האבטחה ובהם נראים שני חשודים במעורבות בירי. בתיעוד הם נראים מכוונים נשק אל עבר שוטר ויורים באוויר, ככל הנראה כחלק מפעולת הסחה. החשודה ברצח, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, חבשה פאה בלונדינית והחליפה בגדים, ובתיעוד נוסף היא נראית נמלטת מהמקום בריצה עד שהיא נעצרת בידי המשטרה המקומית.

גוטיירס-רוחאנו ניסתה להימלט, אך נלכדה בבניין על ידי אנשי הביטחון. על פי החשד, שני מעורבים נוספים היו אמורים לסייע לה להימלט והצליחו לברוח תוך כדי שירו על רכב משטרה שהגיע למקום. לפי העדויות, הגברים שסייעו לה במעשה נשאו נשקים ארוכים והמתינו לה ביציאה מהמסעדה. לפני שהספיקה להיכנס לרכב - השוטרים ירו ואלה נמלטו. היא נאלצה להימלט רגלית מהשוטרים, שירו בה, פצעו אותה ולקחו אותה למעצר. המשטרה מחפשת אחר אותם גברים שנמלטו ברכב.

אירוע ירי במקסיקו כנגד שני ישראלים. אתר רשמי
יורים ונמלטים/אתר רשמי

הנרצחים מוכרים היטב למשטרה בישראל. אחד מהם שוחרר מבית הכלא בחודש פברואר האחרון. השניים מעורבים בסכסוכים רבים בעולם הפשע הישראלי והם נחשבים ליעדים של המשטרה, שפיקחה עליהם גם בעת שהיו בחו"ל וידעה במה הם עוסקים.

רציחתם של השניים צפויה להשפיע על ארגוני הפשיעה בארץ ועל יחסי כוחות בקרב הארגונים. השניים מכירים היטב אחד את השני - וגם את ארז אקרישבסקי, עבריין שנמלט מהכלא בישראל בשנת 2001 והוסגר אתמול על ידי מקסיקו לישראל. עם זאת, על פי ההערכה, אין קשר בין רצח שני הישראלים לבין תהליך הסגרתו של אקרישבסקי.

החשודה בירי בבית הקפה במקסיקו סיטי בו נורו שני ההישראלים. אתר רשמי
חבשה פאה בלונדינית. החשודה בירי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully