וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני ניסה לדקור שוטר בחדרה - ונורה; הרקע נבדק

23.7.2019 / 1:40

שוטרים שערכו סיור בחדרה ביקשו מאדם שעורר את חשדם להזדהות. בתגובה הוא שלף סכין, ואחד השוטרים ירה לעבר פלג גופו התחתון. החשוד, תושב השטחים, פונה לבית החולים ועל פי החשד מדובר בשוהה בלתי חוקי. עובר אורח סיפר כי אזרחים במקום הדפו אותו כשניסה לעלות לאוטובוס

שוטר ירה בפלסטיני שניסה לתקוף אותו בסכין בחדרה, 23 ביולי 2019. אתר רשמי
"הגיב לנטרול הסיכון וירה לעבר פלג גופו התחתון של החשוד". זירת האירוע, הלילה/אתר רשמי

שוטרי סיור בחדרה ירו הלילה (שלישי) בצעיר פלסטיני תושב השטחים כבן 20 שלדבריהם סירב להזדהות וניסה לדקור את אחד מהם ברחוב הנשיא וייצמן. מהמשטרה נמסר כי במסגרת פעילות סיור שגרתית בעיר, נתקל צוות שוטרים בתפקיד בצעיר שעורר את חשדם, וביקש ממנו להזדהות. לדברי המשטרה, בתגובה הוא שלף סכין וניסה לדקור שוטר.

עוד נמסר מהמשטרה כי שוטר אחר "הגיב לנטרול הסיכון וירה לעבר פלג גופו התחתון של החשוד". הצעיר, שהתברר כתושב השטחים, "נוטרל ובשעה זו מטופל על ידי גורמי רפואה, לאחר שחבלן משטרה הסיר חשד להמצאות מטען או חגורת נפץ בסביבתו".

החשוד הובהל לקבלת טיפול רפואי לבית החולים הלל יפה בעיר שם הוא בחזקת עצור ושמירה הוצבה לצד מיטתו. מפקד מחוז חוף בדרכו לזירה, וכוחות גדולים של משטרה וגורמי בטחון אחרים במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
האם שתינוקה מת, ימים לפני הטרגדיה: "יצאתם מהרכב, תסתכלו סביב"
איראן, מתקפה על גנץ, בלי סער: נתניהו חגג 13 שנה כרה"מ
המו"מ עם משרד הבריאות התפוצץ: האחיות ישבתו מחר במערכת הבריאות

אזרח שנקלע למקום אמר לוואלה!NEWS כי הצעיר ניסה לעלות על אוטובוס בתחנה שמול בנק יהב, ואזרחים הדפו אותו כשהבחינו שבידו סכין. לדברי אותו עוברח אורח, ניידת שהיתה בסביבה הבחינה במתרחש ושוטריה הגיבו מיד לאירוע. החשוד נמלט מהם רגלית כשהם מנהלים אחריו מרדף, ובסופו של דבר נוצר המגע בפינת רחוב הלל יפה, שם שלף את הסכין לעברם ונורה.

גורם במשטרה אומר כי כל כיווני החקירה נבדקים, בהם החשד כי הרקע לאירוע הינו לאומני. לפי החשד מדובר בשוהה בלתי חוקי מאחר שלא הציג תעודות.

שרון שמואל, חובש איחוד הצלה, סיפר: "הענקנו סיוע רפואי ראשוני לצעיר כבן 20 שנורה בגפיו התחתונות. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה".

עוד בוואלה!

השלכת כסאות, קללות וגירוש: קבלת הפנים הקשה לבלוגר סעודי שביקר בי-ם

לכתבה המלאה
שוטר ירה בתושב השטחים בחדרה, 23 ביולי 2019. אין, אתר רשמי
זירת האירוע, הלילה/אתר רשמי, אין
שוטר ירה לעבר פלסטיני מהחשש שיתקוף אותו עם סכין, 23 ביולי 2019. אתר רשמי
זירת האירוע, הלילה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully