וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס עם אמל"ח בגינה: תושב רהט חשוד שתכנן פיגוע בבית מלון | תיעוד

22.7.2019 / 17:37

על פי החשד, עאדל אבו הדייב החל לתמוך בחמאס בעקבות תעמולה שאליה נחשף באינטרנט וניסה להכין מטען חבלה כדי לבצע פיגוע בבית מלון שאותו הכיר מעבודתו. מסתערבים פשטו על ביתו ברהט ומצאו אמצעי לחימה, ובמקביל איתרו אותו במהלך עבודות גננות באשדוד

צילום: משטרת ישראל, עריכה: רן רזניק

אחרי מעצרו של תושב רהט התומך בחמאס, שנעצר בחשד שניסה להכין מטען חבלה לביצוע פיגוע בבית מלון בישראל, נחשף היום (שני) תיעוד מעצרו על ידי מסתערבי משמר הגבול. על פי החשד, עאדל אבו הדייב החל לתמוך בארגון הטרור לאחר שנחשף לתכני תעמולה שלו באינטרנט. מחקירת שירות הביטחון הכללי (שב"כ) עלה כי את בית המלון, שבו תכנן לבצע פיגוע באמצעות מטען, הכיר החשוד מעבודתו כגנן.

כוחות המסתערבים פשטו על ביתו ב-18 ביוני ובמקביל איתרו אותו עובד בעבודות גננות באשדוד. הוא נעצר בלב העיר כשהוא נוהג על טרקטור. בחיפוש שביצעו הלוחמים בביתו נמצאו אמצעי הלחימה שהיו ברשותו וביניהם רובה מסוג קרלו.

נעצר עדאל אבו הדייב, תושב רהט, תומך בחמאס שניסה להכין מטען לביצוע פיגוע במלון בישראל. אתר רשמי
מתוך תיעוד המעצר/אתר רשמי

כמו כן, אבו הדייב ניסה להכין רקטה ולצורך כך רכש חומרים שונים. במהלך החקירה הסגיר אבו הדייב חמישה רימונים, בהם שני רימוני גז, שני רימוני הלם ורימון עשר, וכן רובה קרלו שהיה ברשותו. אתמול הוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

בדוברות המשטרה אמרו כי "לוחמי משמר הגבול ושוטרי משטרת ישראל עומדים בחזית הפעילות המבצעית לסיכול טרור בכל רחבי הארץ. שיתוף הפעולה הביטחוני של משטרת ישראל עם ארגוני הביטחון לרבות שירות הביטחון הכללי מאפשר פעילות מהירה, נחושה ומקצועית בכל זמן ובכל מקום, פעילות התורמת רבות לביטחון אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully