וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמיליון וחצי איש יפשטו על אזור 51 סומן היעד הבא: משולש ברמודה

25.7.2019 / 0:06

אירוע המוני שהתחיל כבדיחה ברשת הפך לאיום אמיתי על צבא ארה"ב שהזהיר את מיליון וחצי האנשים ש"אישרו הגעה" לא להגיע לשטח הצבאי הסגור ב"אזור 52" המסתורי. הצלחת האיוונט הובילה לפתיחת אירועי פשיטה המוניים נוספים על מקומות ביזאריים

האם נפתרה תעלמת משולש ברמודה?/SillyFunky TV

לכולנו יצא להיתקל באירועי פייסבוק פיקטיביים שנוצרו למטרת השעשוע, אך הפעם אירוע אחד המוני שברור שנוצר כבדיחה - הצליח להפחיד אפילו את צבא ארה"ב. האיוונט שזכה לשם "הסתערו על אזור 51, הם לא יכולים לעצור את כולנו" צבר מיליון וחצי "מאשרי הגעה" שנתנו את חותמת הפייסבוק הרשמית לנוכחותם בפשיטה המונית על השטח הצבאי הסגור שנמצא בחלקה הדרומי של מדינת נבדה, בארצות הברית. האירוע נקבע ל-20 בספטמבר בשעה 3 בלילה.

על אף שאנו בספק שמאשרי ההגעה באמת מתכננים לפשוט על הבסיס סגור ולסכן את חייהם, חיל האוויר האמריקאי נלחץ והוציא אזהרה הקוראת לכל המאשרים לשמור מרחק: "כל ניסיון להיכנס באופן לא חוקי למתקנים צבאיים או לשטחי אימונים צבאיים הוא מסוכן". דוברת חיל האוויר מסרה ל"וושינגטון פוסט": "אזור 51 הוא אזור אימונים פתוח עבור חיל האוויר האמריקאי ואנו נעצור כל אחד שינסה להיכנס לאזור בו אנו מאמנים את הכוחות המזוינים האמריקאים. חיל האוויר האמריקאי עומד בדריכות כדי להגן על אמריקה ונכסיה".

אזור 51 ידוע לשמצה גם בזכות תיאוריות הקונספירציה הרבות עליו העוסקות בחייזרים. רבים מאמינים ששם הוסתרה החללית מתקרית רוזוול המפורסמת ב-1947. בוב לאזר, אדם שטען כי עבד במתקן צבאי סודי באזור, סיפר כי הבסיס אחסן וחקר כלי טיס וטכנולוגיות ממקור חוצני. בסמוך לאזור, שבקיומו הכירה ארצות הברית לראשונה רק ב-2013, מוצבים שלטים שבהם מוזהרים הפולשים כי הם יפגשו "כוח קטלני". באופן רשמי - באזור נעשה שימוש ראשון בשנות ה-50, בניסוי במטוסי הריגול U2 והוא ממשיך לשמש לניסויים בכלי טיס סודיים.

שלט בסמוך אל אזור 51, נבאדה. אתר רשמי
הפלישה לאזור 51? בצבא האמריקאי חוששים/אתר רשמי

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully