וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגלית מפתיעה במשולש ברמודה: נמצאה חללית בעומק 91 מטר?

27.8.2018 / 9:04

דארל מיקלוס, שמקדיש את חייו על מנת למצוא אוצרות ושרידי ספינות, צלל בחיפוש אחר ספינה בריטית עתיקה, כשלפתע נתקל במה שהוא מגדיר כעב"מ: "זה שונה לגמרי מכל מה שראיתי שנוצר על ידי הטבע"

Cooper's Treasure/ Discovery Channel

לאורך השנים הופצו עוד ועוד תאוריות קונספירציה לגבי משולש ברמודה - אותו איזור מסתורי שהוביל לשלל תאונות לא מוסברות. לאחרונה, אדם בשם דארל מיקלוס, שמקדיש את חייו על מנת למצוא אוצרות, צלל באיזור המשולש, וגילה, לטענתו, דבר מדהים.

לפי הדיווח של ה"סאן" הבריטי, מיקלוס, שנעזר במפות סודיות שהעניק לו חברו גורדון קופר, לשעבר אסטרונאוט בנאס"א, בדרך כלל מוצא בחיפושיו ספינות עתיקות. הפעם הוא מצא לטענתו - חללית, "שלא דומה לשום דבר שאי פעם ראיתי". ה"חללית" המדוברת נמצאה לא רחוק מאיי הבהאמה, מכוסה ב-15 בליטות, ובעלת מעין זרועות שנראות כמו תותחים "זה היה שונה לגמרי מכל מה שראיתי שנוצר על ידי הטבע", טען מיקלוס.

מיקלוס בכלל תכנן לנסות ולמצוא שרידים של ספינה בריטית מהמאה ה-16, כשלפתע נתקל בחללית, כביכול, בעומק של 91 מטר, מכוסה באלמוגים. הוא סיפר שקיבל את המפות מקופר, שנפטר ב-2004, בגיל 77, ובהן ניתן למצוא עשרות שרידים של ספינות ישנות. "יש לי ניסיון של שנים בתחום", אמר, "כבר זיהיתי המון סוגים שונים של ספינות עתיקות, אבל זה לא דומה לאף אחת מהן".


עוד בנושא:

תעלומת מקרי ההיעלמות במשולש ברמודה נפתרה? חוקרים חושפים הסבר הגיוני
הנוסע בזמן חזר מהעתיד וחשף: זו תהיה הנשיאה הבאה של ארה"ב
תרחיש בלהות: כך תצילו את החיים שלכם אם נקלעתם למעלית צונחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully