וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון איש מבטיחים להסתער על אזור 51: "רוצים לראות חייזרים"

קמפיין שהחל כבדיחה בפייסבוק צבר תאוצה בקרב חובבי תיאוריות קונספירציה, שמאמינים כי צבא ארה"ב מסתיר הוכחות על קיומם של חוצנים בבסיס החשאי בנבדה. בחיל האוויר לא לוקחים סיכונים: "כל פולש יפגוש כוח קטלני"

שלט בסמוך אל אזור 51, נבאדה. אתר רשמי
שלט אזהרה בסמוך לאזור 51/אתר רשמי

יותר מחצי מיליון איש הצטרפו לקמפיין בפייסבוק המבטיח "להסתער" על בסיס סודי בנבדה כדי לגלות האם הממשל האמריקני מסתיר מידע על קיומם של חייזרים. "אזור 51" הסודי, שבבסיס חיל האוויר אדווארדס, משמש שנים רבות מקור לתיאוריות קונספירציה, שהמאמינים בהן סבורים כי הוא משמש מקום אחסון של עב"מים או שרידים של חוצנים וטכנולוגיות אחרות.

הממשל האמריקני דחה על הסף את התיאוריות האלו במרוצת השנים, אבל הקמפיין, המכונה "להסתער על אזור 51: הם לא יכולים לעצור את כולנו", קורא לתומכים להתאסף מחוץ לאזור 51 ב-20 בספטמבר. "אנחנו יכולים לנוע מהר יותר מהכדורים שלהם", אמרו המארגנים. "בואו נראה חייזרים".

הרעיון, שאותו העלתה דמות פופולרית בעולם משחקי הווידאו בתור בדיחה, צבר תאוצה בקרב הסקרנים הרבים, אולם בצבא ארצות הברית פחות התלהבו. "זהו אזור לאימונים של חיל האוויר, ואנחנו לא ממליצים לאף אחד לנסות להגיע לאזור שבו אנחנו מאמנים את צבא ארצות הברית", אמרה דוברת מטעם חיל האוויר. "חיל האוויר של ארצות הברית מוכן תמיד להגן על אמריקה ועל הנכסים שלה".

בסמוך לאזור, שבקיומו הכירה ארצות הברית לראשונה רק ב-2013, מוצבים שלטים שבהם מוזהרים הפולשים כי הם יפגשו "כוח קטלני". באזור נעשה שימוש ראשון בשנות ה-50, בניסוי במטוסי הריגול U2 והוא ממשיך לשמש לניסויים בכלי טיס סודיים.

ב-2017 עלה עניין מחודש באזור, אחרי שהפנטגון אישר כי הוא השקיע 22 מיליון דולר בתכנית חשאית לבחינת "עב"מים", שאותם הגדיר כ"איומים אוויריים חריגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully