וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסכים בטיימס סקוור כבו: 5 שעות עלטה בניו יורק בשל הפסקת חשמל

התקלה, שהשפיעה על יותר מ-70 אלף בתי אב ועסקים, נמשכה כחמש שעות ונגרמה ככל הנראה בשל שנאי מרכזי שנשרף. שחקנים מהצגות בברודווי שהושבתו יצאו לרחובות ושרו לקהל. "ההפסקה אינה מתקבלת על הדעת", אמר מושל ניו יורק. לפני 42 שנה בדיוק, העיר הושבתה למשך 25 שעות

הפסקת חשמל בניו יורק 14 ביולי 2019. רויטרס
הפסקת החשמל בניו יורק/רויטרס

הרשויות בעיר ניו יורק עשו הבוקר (ראשון) מאמצים מרביים על מנת להשיב את החשמל שנפל בחלק המערבי של האי מנהטן. לפי רשויות הכבאות, ההפסקה, שהשפיעה על יותר מ-70 אלף בתי אב ועסק, נגרמה בשל שנאי מרכזי שנשרף. כעבור כחמש שעות, נפתרה התקלה.

עד ראייה דיווח על שמיעת פיצוץ באפר ווסט סייד. המקרה גרם לכך שמסכי הענק ב"טיימס סקוור" הפסיקו את פעילותם, שמחזות זמר והופעות הופסקו, ולשהתנועה ברכבות התחתיות נעצרה. "היה יום שמשי וכולם יצאו לרחוב כי לא היה להם חשמל ומזגן, היה מאוד צפוף", סיפרה ג'ינג'ק טידוול, מורה לריקוד המתגוררת באזור שבו אירעה הפסקת החשמל.

לא דווח על נפגעים כתוצאה מהתקלה. היא מגיעה בדיוק 42 שנים אחרי הפסקת החשמל שאירעה ב-13 ביולי 1977, והותירה את רוב ניו יורק בחשכה במשך 25 שעות.

עוד בוואלה! NEWS:
מוחזקים בצפיפות, ללא מקלחת: מתקני המהגרים שזעזעו את פנס
קצין מודיעין ואושיית אינסטגרם: הפנים הצעירות של המשטר האיראני
כשרוסיה ואיראן עומדות מהצד, אסד נתקל בקיר הברזל של המורדים באידליב

הפסקת חשמל בניו יורק ב-13 ביולי 2019. רויטרס
הפסקת החשמל בניו יורק, הלילה/רויטרס

תיעוד מהפסקת החשמל

המדרכות בטיימס סקוור היו עמוסות בתיירים אחרי ביטול ההצגות. בניסיון לעודד את הלקוחות המאוכזבים, השחקנים במחזמר "Come From Away" ביצעו את אחד משיריהם ברחוב. כאוס נרשם גם בכבישים, כשהמכוניות צפצפו בניסיון לעבור אחרי כיבוי הרמזורים, ושוטרים ואנשי המשמר הלאומי הוזעקו כדי לסייע בכיוון התנועה. אנשים רבים השתמשו בפנסי הטלפונים הניידים שלהם, והתקבלו דיווחים על לכודים במעליות.

"בעוד שלמזלנו אין נפגעים, העובדה שהפסקת החשמל קרתה אינה מתקבלת על הדעת", אמר מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קומו. "אני מנחה את המחלקה לשירותים הציבוריים לחקור ולזהות את הסיבה המדויקת של הפסקת החשמל, ולמנוע הופעה נוספת של תקרית בקנה מידה כזה. עד שהחשמל יוחזר במלואו, אנחנו נמשיך לנקוט בכל הפעולות ההכרחיות על מנת להבטיח את הביטחון והבטיחות של הניו יורקרים".

עוד בוואלה!

"אי הפדופיליה" של אפשטיין

לכתבה המלאה
הפסקת חשמל באזור טיימס סקוור בניו יורק ב-13 ביולי 2019. רויטרס
הפסקת החשמל באזור טיימס סקוור בניו יורק, הלילה/רויטרס

נפילת החשמל בניו יורק ב-1977

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully