וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם נהרג שלושה ימים לפני יום הולדתו: "כל עתידו היה לפניו"

17.7.2019 / 15:16

הנער בן ה-16 רכב על אופנוע בכביש 40 בעת שנפגע ממשאית באזור קסטינה. הלווייתו תתקיים בבית העלמין במושב תימורים. "הלב כואב על לכתו של נער צעיר ושמח"

נועם זר ממושב תימורים שנהרג בתאונת דרכים בכביש 40. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
עתיד היה לחגוג את יום הולדתו ה-17. נועם זר/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

שלושה ימים לפני יום הולדתו ה-17, נועם זר ממושב תימורים נהרג הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים בכביש 40. מחר בשעה 18:00 תתקיים הלווייתו בבית העלמין במושב.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, אמר כי הוא "מבקש לשלוח תנחומים בשמי ובשם המועצה כולה למשפחת זר היקרה שאיבדה את היקר לה מכל. הלב כואב על לכתו של נער צעיר ושמח שכל עתידו היה לפניו, הסיפורים על דמותו המיוחדת של נועם כבר מתחילים לזרום אלינו ואנו מבינים את האסון הגדול שפקד את משפחת זר, את מושב תימורים ואת מועצת באר טוביה כולה".

במרחב לכיש על ת.ד בין אופנוע למשאית בכביש 40 מצומת תימורים לכיוון קסטינה, 17 ביולי 2019. מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א

התאונה אירעה בין צומת תימורים לקסטינה, ובמהלכה זר נפגע ממשאית בעת שרכב על אופנוע. צוות מד"א העניק לו ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. חובש רפואת חירום של מד"א שהיה בזירה, מאיר אביבי, סיפר כי "מדובר בתאונה קשה. הנער שרכב על האופנוע שכב בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהאופנוע עליו רכב מפורק לגמרי. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה".

"ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם במספר אזרחים שהיו עדים לתאונה והיו נסערים מאוד", הוסיף חובש מד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully