וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיול קייטנה: ילד בן עשר נהרג מפגיעת עץ שקרס באזור קריית גת

17.7.2019 / 12:07

סולימאן נאיף ג'בארין נהרג מקריסת העץ על ספסל באקשן פארק שסמוך לעיר, במסגרת טיול עם חבריו לקייטנה. הוא נמצא עם פגיעה רב-מערכתית וללא רוח חיים. מנהלי הפארק מעידים במשטרה. אחד העובדים סיפר: "צעקנו לילדים וכולם ברחו חוץ ממנו, הוא היה בהלם"

צילום: איחוד הצלה ובני ואינר, עריכה: תומר לוי

ילד נהרג מפגיעת עץ - כל הפרטים:

  • סולימאן נאיף ג'בארין בן ה-10 נהרג מקריסת עץ על ספסל באזור קריית גת
  • הוא הגיע עם חבריו לקייטנה לאקשן פארק במסגרת טיול
  • נפתחה חקירה; מנהלי הפארק מוסרים עדות במשטרה
  • אחד העובדים סיפר: "צעקנו לילדים, כולם ברחו חוץ ממנו, היה בהלם"

ילד בן עשר נהרג היום (רביעי) מפגיעת עץ שקרס באקשן פארק שבלכיש, בסמוך לקריית גת. הילד, סולימאן נאיף ג'בארין, הגיע לפארק במסגרת טיול של הקייטנה שלו שבאזור ערד ונפגע מענפי העץ שנפל על ספסל במקום. מותו של סולימאן נקבע בזירה על ידי כוחות הרפואה שהגיעו למקום והמשטרה החלה בחקירת המקרה. מנהלי הפארק מוסרים עדות במשטרה.

לדברי אחד העובדים, נמנע אסון גדול יותר מאחר שהיו ילדים נוספים בקרבת עץ. העובד סיפר כי "הילדים הגיעו שתי דקות לפני. פתאום שמעתי את העץ מתחיל לקרוס. רצנו אליהם, צעקנו לילדים. כולם ברחו חוץ מהילד שישב על הספסל. הוא לא זז, היה בהלם ואז העץ קרס עליו".

"כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן עשר", סיפרו חובש במד"א רונן שונם ופרמדיק מד"א ישראל בן יהודה. "הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

ילד בן 10 נהרג אחרי שעץ קרס עליו באקשן פארק בקריית גת. דוברות משטרת ישראל
גזע העץ שקרס בפארק, היום/דוברות משטרת ישראל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת קריסת העץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יענקי ויינברג, חובש באיחוד הצלה, הצטרף לדבריהם: "כשהגענו למקום הילד סבל מפגיעה רב-מערכתית וללא רוח חיים. חבריו סיפרו לנו כי הם הגיעו איתו לפארק במסגרת טיול של בית הספר. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

ראש המועצה האזורית אל קסום, סלאם אל עטרש, שממנה יצאה הקייטנה, אמר כי "יצאו לטיול שלוש בתי ספר. קיבלנו את האישור לקייטנה ולהוצאת הטיול. הילד ישב עם עוד חמישה חברים. צריך לבדוק את הנהלת הפארק, איך היו העצים במצב כזה. צריך לסגור את הפארק".

בחודש מרץ נהרגו שני צעירים, פועלים מירדן בשנות ה-20 לחיים, מקריסת עץ דקל בחוף הדרומי מאילת, ככל הנראה כתוצאה מרוחות חזקות. הם נמצאו על ידי צוותי מד"א עם פגיעה רב-מערכתית ללא סימני חיים ומותם נקבע במקום. פועל נוסף, כבן 20, נפצע באורח קל מענפי הדקלים שקרסו. הזירה סמוכה למלון פרימה-מיוזיק ובעיריית אילת הדגישו כי "מדובר בשטח פרטי המתוחזק ומנוהל על ידי המלון".

(עדכון ראשון: 10:00)

קריסת העץ באקשן פארק ליד קריית גת. יניר יגנה
העץ בפארק באזור קריית גת/יניר יגנה
ילד בן 10 נהרג אחרי שעץ קרס עליו באקשן פארק בקריית גת. איחוד הצלה
העץ קרס על ספסל בפארק - והילד נהרג. זירת האירוע באזור קריית גת/איחוד הצלה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפארק שבו קרס העץ, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully