וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 16 נפגע ממשאית בדרום - ומת; צעיר נהרג בכביש החוף

הנער, שרכב על אופנוע, נפגע ממשאית בכביש 40 בין תימורים לקסטינה וצוות מד"א קבע את מותו במקום. שעות לפני כן, תושב כפר קאסם נהרג באזור חוף הבונים על ידי רכב שהצעיר שנהג בו, תושב הוד השרון, עוכב לחקירה. אתמול - פעוטה נהרגה ברהט

עריכה: תומר לוי

נער בן 16 נהרג היום (רביעי) מפגיעת משאית בכביש 40 שבדרום, בין צומת תימורים לקסטינה, בעת שרכב על אופנוע. צוות מד"א העניק לו במקום טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו.

חובש רפואת חירום של מד"א שהיה בזירה, מאיר אביבי, סיפר כי "מדובר בתאונה קשה. הנער שרכב על האופנוע שכב בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהאופנוע עליו רכב מפורק לגמרי. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה".

"ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם במספר אזרחים שהיו עדים לתאונה והיו נסערים מאוד", הוסיף חובש מד"א.

במרחב לכיש על ת.ד בין אופנוע למשאית בכביש 40 מצומת תימורים לכיוון קסטינה, 17 ביולי 2019. מד"א
זירת התאונה בכביש 40 בדרום/מד"א

במהלך הלילה אירעה תאונה נוספת, שבמהלכה נהרג הולך רגל בכביש 2 (כביש החוף) לכיוון עתלית דרום. ההרוג, צעיר בן 21 מכפר קאסם, נפגע מרכב באזור חוף הבונים, וצוות מד"א קבע את מותו במקום. נהג הרכב הפוגע, תושב הוד השרון בן 24, עוכב לחקירה.

המשטרה הודיעה כי היא חוקרת את נסיבות התאונה וקצין נפגעים מסר ההודעה למשפחתו. "בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה ונדגמו ממצאים בזירת התאונה", נמסר.

פראמדיק מד"א שהיה בזירת התאונה בחוף הבונים, אדם ערדה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש צעיר מחוסר הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד לאחר שנפגע מרכב. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אמבולנס מד"א בחוף אכזיב שמצפון לנהריה. 6 ביוני 2016. מד"א
ניידת מד"א/מד"א

תאונות אלה מצטרפות לתאונה קטלנית נוספת שאירעה אתמול ברהט, במהלכה נהרגה פעוטה בת שנתיים מפגיעת רכב. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים סורוקה שבבאר שע כשהיא סובלת מפגיעה רב-מערכתית במצב אנוש, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה בחדר הטראומה של בית החולים. על פי נתוני ארגון "בטרם", היא הילדה השישית שנהרגה מתחילת שנת 2016 בסביבת הרכב.

במקביל, במשטרה חוקרים תאונת פגע וברח שאירעה הבוקר בכביש 1, סמוך למנהרת הראל שבאזור ירושלים. בתאונה נפצע באורח קשה צעיר בן 19, שקיבל טיפול רפואי במקום על ידי צוות מד"א ופונה לבית החולים הדסה עין כרם שבבירה, כשהוא סבול מפגיעה רב-מערכתית. "כוחות משטרת ישראל ובהם בוחני המשטרה, פתחו בחקירה והחלו באיסוף ממצאים לאיתור הרכב והנהג הפוגע במקביל לסריקות נרחבות שנערכות", נמסר מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully