וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת הנאשמת בתקיפה קיבלה איומים על חייה: "ישרפו אותך חיה"

16.7.2019 / 18:53

בצל מחאת הורי הפעוטונים והצתת ביתה של כרמל מעודה, סייעת נוספת הנאשמת בתקיפת פעוטות התלוננה במשטרה כי קיבלה איומים ברשתות החברתיות: "גם היום שלך יגיע, שאלוהים ישלם לך". עורך דינה: "לא ליטול את החוק לידיים"

צילום: תאגיד כאן, עריכה: נועה לוי

סייעת הנאשמת בתקיפת פעוטות הגישה בימים האחרונים תלונה למשטרה בגין איומים על חייה. זאת כשבוע וחצי אחרי שהוצת ביתה של כרמל מעודה - סייעת נוספת שנאשמת בפגיעה בתינוקות שהיו תחת אחריותה.

בשבוע שעבר הועלה שמה של הסייעת בקבוצת הפייסבוק "נפגעי כרמל מעודה". "בואו לא נשכח את הסייעת המתעללת", נכתב. "שהספיקה לשנות את שמה. אין גבול לעזות המצח היא כנראה חושבת שחייה המשיכו כרגיל, אז לא! לתשומת לבכם!". בפוסט שהועלה בקבוצה הוזכרו פרטיה של הסייעת, וכן הפנייה לחשבון האינסטגרם שלה.

הודעות הווצאפ שקיבלה הסייעת הנאשמת בתקיפת פעוטות מהורי הקורבנות. אתר רשמי
הודעות האיומים שקיבלה הסייעת/אתר רשמי

בעקבות הפוסט החלה הסייעת לקבל לחשבון האינסטגרם שלה הודעות כגון "מפלצת את תלמדי מה זה להתעלל בתינוקות! הכל מידי שמיים!", "גם היום שלך יגיע יזונה שאלוהים ישלם לך ישרפו אותך חיה", וכן "לא מתביישת להתעלל בילדים שהשם ישלם לך... אל תדאגי גם היום שלך יגיע, חלאה מפלצת".

הסייעת מיהרה לשנות את פרטי חשבון האינסטגרם שלה כדי לחמוק מהאיומים, אלא שאז אותה אישה שהעלתה את הפוסט המקורי בקבוצת הפייסבוק, העלתה פוסט "עדכון". "על מי את מנסה לעבוד, אה?", כתבה. "אל תתבלבלי, אנחנו לא נניח לך ולא יהיה לך רגע אחד של שקט אחרי הזוועות וההתעללויות שלך כנגד ילדים ותינוקות טהורים וחסרי ישע... נדאג שלא תיעלמי מהרדאר. זאת אחרי שלא נענשת במאומה. פרקליטות בדיחה".

הודעות הווצאפ שקיבלה הסייעת הנאשמת בתקיפת פעוטות מהורי הקורבנות. אתר רשמי
הודעות האיומים שקיבלה הסייעת/אתר רשמי
הודעות הווצאפ שקיבלה הסייעת הנאשמת בתקיפת פעוטות מהורי הקורבנות. אתר רשמי
הודעות האיומים שקיבלה הסייעת/אתר רשמי

הסייעת הגישה את התלונה ביום רביעי האחרון, וצירפה אליה את הפוסטים ואת החשבונות מהם הגיעו האיומים, שבהם שמות ופרטים גלויים של המאיימים לכאורה.

עו"ד עומר בללי, שמייצגת את הסייעה, אמר לוואלה!NEWS: "מרשתי נאשמת בימים אלו בעבירות של תקיפת קטינים (ולא התעללות). המקום שבו ראויות להתברר הטענות נגד מרשתי הוא בית המשפט ולא רשתות הפייסבוק והאינסטגרם. מעשיהם של האזרחים, שקראו לפעול באלימות כלפיה וכן אלו שאיימו והטרידו אותה, מהווים עבירות, לפי אותו חוק במסגרתו נאשמת מרשתי. אני קורא לאזרחים לא ליטול את החוק לידיים ולא לבצע משפטי שדה. תנו למערכת המשפט לבצע את תפקידה".

מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.

גן הילדים "בייבי לאב" בראש העין נשרף, 6 ביולי 2019. אבי כהן
גן הילדים "בייבי לאב" וביתה של משפחת כרמל מעודה בראש העין, לפני כשבועיים/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully