וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בשומרון: מתחייב שלא נעקור אף יישוב - גמרנו עם השטות הזו

ראש הממשלה נשא דברים בחגיגות 40 שנים למועצה אזורית שומרון, ואמר: "פשוט לא יעקרו יישובים. לא של יהודים ולא של ערבים". באירוע נפרד, לכבוד יום העצמאות של מצרים, קרא נתניהו לשמור על "לב פתוח וראש פתוח" לקראת פרסום תכנית השלום של טראמפ

צילום: יותם רונן, עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב אתמול (רביעי) כי לא יפונו ישובים ביהודה ושומרון במסגרת תכנית מדינית. "הנה התחייבות", אמר נתניהו באירוע לחגיגות 40 שנים למועצה אזורית שומרון, "היא לא מוגבלת. לא ניתן לעקור אף יישוב מארץ ישראל בשום תכנית מדינית. פשוט לא יעקרו ישובים. לא של יהודים ולא של ערבים. אנחנו לא עוקרים אנשים. גמרנו עם השטות הזו".

נתניהו, כך לדבריו, מונחה על פי כמה עקרונות בנוגע ליהודה ושומרון. "אחת - זוהי ארצנו מולדתנו. שתיים - נמשיך לפתחה ולבנותה", אמר, "שלוש - בכל תכנית מדינית לא יעקר אף יישוב ואף מתיישב, אף לא מתיישב אחד. ארבע - צה"ל וזרועות הביטחון ימשיכו לשלוט בכל השטח עד הירדן. חמש - אני פועל להשגת הסכמה בינלאומית לעקרונות אלה. ראו מה עשינו ברמת הגולן, מה עשינו בירושלים, המשך יבוא".

עוד בוואלה! NEWS:
עיריית רמת גן אישרה הפעלת הסעות בשבת; יהדות התורה - נסכל המהלך
הליכוד ליועמ"ש: "פתח בחקירה נגד ברק ויחסיו עם הפדופיל המורשע"
נתניהו: על איראן לזכור שמטוסינו יכולים להגיע לכל מקום במזרח התיכון

נתניהו באירוע 40 שנה למועצה אזורית שומרון. אוליבייה פיטוסי, הארץ
ראש הממשלה נתניהו/הארץ, אוליבייה פיטוסי

נוסף לנתניהו, נשא דברים ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן. דגן אף פנה לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ואמר: "אנו רוצים להודות לך על כל פועלך ומבקשים להעניק לך זר פרחים". כמו כן, דגן פנה לראש הממשלה והוסיף: "יש בינינו גם ויכוחים ואיני מסתיר אותם כידוע, אך אני מנצל את במה כזו כדי להגיד באופן ברור - תושבי השומרון מאחוריך. אתה וההתיישבות מותקפים שנים ללא הרף ואנו בטוחים כי עם ישראל ימשיך ליהנות ממנהיגותך עוד שנים רבות. אנו יודעים שאתה ורעייתך חזקים. דעו שכוחנו ורבים מכל רחבי הארץ אוהבים אתכם ותומכים בכם".

מאוחר יותר השתתף נתניהו יחד עם רעייתו באירוע לכבוד חגיגות יום העצמאות של מצרים בבית השגריר חאלד עזמי כי "קשה לתאר איך היה נראה האזור שלנו ללא השלום בינינו". נתניהו החמיא לנשיא מצרים א-סיסי, והוסיף: "כולנו ממתינים לראות את התוכנית של הנשיא טראמפ, על כולם לשמור על לב פתוח וראש פתוח ולבחון את ההצעות הספציפיות שיוצגו".

(עדכון ראשון: 20:49)

עוד בוואלה!

הערים שהחליטו להחליף את מקום המדינה - ולפקח על המעונות בעצמן

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו נושא דברים בבית השגריר המצרי לרגל יום העצמאות של מצרים, 10 ביולי 2019. קובי גדעון/לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
"קשה לתאר איך היה נראה האזור ללא השלום בינינו". נתניהו בבית השגריר המצרי, אמש/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון/לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully