וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד ליועמ"ש: "פתח בחקירה נגד ברק ויחסיו עם הפדופיל המורשע"

10.7.2019 / 10:22

מפלגת השלטון הגישה דרישה לחשוף את קשריו העסקיים והאישיים של ראש הממשלה לשעבר עם המיליארדר האמריקני ג'פרי אפשטיין. בליכוד מבקשים ממנדלבליט לבחון את סיבת התשלום שהועבר לו מקרן וקסנר או אפשטיין. בריאיון באולפן וואלה! NEWS הכחיש ברק כל קשר לפדופיל המורשע

אהוד ברק בראיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה/צילום סטילס: ראובן קסטרו, עורכת תוכן: סיגל סיריוס, עורך ווידאו: ניר חן, גרפיקה: אביחי ברוך

תנועת הליכוד הגישה הבוקר (רביעי) דרישה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד המתמודד לראשות הממשלה אהוד ברק, זאת בדרישה לחשוף את מסכת קשריו העסקיים והאישיים עם המיליארדר האמריקני ג'פרי אפשטיין שהורשע לאחרונה בפדופיליה. בתלונה שהגיש בשם הליכוד עורך הדין מיכאל דבורין, נטען כי ברק, כמו גם קרן וקסנר שהעבירה לידיו 2.3 מיליון דולר, מסרבים לחשוף את סיבת התשלום שהועבר לברק על "מחקר" שמעולם לא פורסם.

באשר ליחסים בין ברק לבין הפדופיל אפשטיין נכתב בתלונת הליכוד: "ברק צולם יוצא מדירתו של אפשטיין בשנת 2016. עד כדי כך היו קרובים הקשרים בין השניים עד ששמו של ברק אף הופיע 'בפנקס השחור' של מר אפשטיין. בהקשר זה קיים הכרח אמיתי לבחון אם 'המענקים' שקיבל ברק מקרן וקסנר ו/או מר אפשטיין חדלו בשנת 2006 או שמא החליפו צורה בשנים שלאחר מכן והמשיכו להינתן לו".

"מרשתי סבורה כי יש הכרח לבדוק היטב מה ההסבר לקבלת הכספים הנ"ל וגם האם היו אלה הכספים היחידים שניתנו לברק לאורך השנים בנסיבות תמוהות שכאלה ומידי מי", נכתב בפניית הליכוד ליועמ"ש.

לקריאה נוספת בנושא
ברק באולפן וואלה! NEWS: היועמ"ש מונע מהמשטרה לחקור מידע חדש על נתניהו
"התנהגות שמזעזעת את המצפון": המיליארדר היהודי הואשם בסרסור בקטינות

אהוד ברק, בעת יציאתו מבית סוקולוב לאחר מסע"ת בה הכריז על הקמת מפלגה חדשה 26 ביוני 2019. ראובן קסטרו
"מעולם לא הייתי במסיבות האלה". ברק/ראובן קסטרו

בריאיון באולפן וואלה! NEWS אתמול הכחיש ברק כל קשר או ידע על מעלליו של אפשטיין, שמואשם בארצות הברית בימים אלה בסרסור בקטינות. "מעולם לא הייתי במסיבות האלה. לא פגשתי אותו בנושא של סחר בנשים או משהו כזה", טען ברק.

לדבריו, "אפשטיין זה איש שיעמוד לדין בארצות הברית על עבירותיו. זה אדם שאם תלכו לארכיונים תמצאו, אני מצטט ציטוט חופשי את הציוץ האחרון של טראמפ שכתב עליו לפני כמה חודשים: 'אפשטיין בחור כארז, אני מאוד מחבב אותו, יש לשנינו חולשה לנשים יפות וצעירות', אני לא זוכר בדיוק מה הוא אמר. זה אדם שהוא אמריקני, הוא מכר הרבה יותר אינטימי ופגש הרבה יותר את טראמפ, חבר של ביבי, מאשר אותי. העובדה שאני מכיר אותו לא עושה שום דבר, אני מעולם לא השתתפתי בשום מסיבה".

עוד בוואלה!

הכו וסחטו בעל פיצרייה: אישום נגד האחים האלופים בג'ודו בצפון

לכתבה המלאה
ג'פרי אפשטיין. Creative Commons
פיתה בנות 14. אפשטיין/Creative Commons

ביום שני האחרון בית משפט בניו יורק הרשיע את אפשטיין בן ה-66 בעבירות של סחר בבני אדם, בהן ניהול "רשת ענפה" של סרסור בקטינות עבור מין. בכתב האישום נטען כי בין השנים 2005-2002 הוא פיתה בנות, חלקן בנות 14, והעניק להן מאות דולרים עבור מעשים מיניים. אפשטיין נעצר בסוף השבוע בשדה התעופה בניו ג'רזי לאחר שנחת מצרפת במטוסו הפרטי, ויישאר במעצר עד השימוע לפני שחרורו בערבות שיתקיים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully