וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכו וסחטו בעל פיצרייה: אישום נגד האחים האלופים בג'ודו בצפון

10.7.2019 / 8:03

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ואדים ומקסים גושין, מי שהחזיקו בעבר בתואר אלופי ישראל בג'ודו ואף שימשו מאמני נוער, בגין סחיטה באיומים של תושב קריית מוצקין. השניים תקפו בחודש שעבר את בעל הפיצרייה במכות, ודרשו שימסור להם עשרות אלפי שקלים. מעצרם הוארך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איומים וסחיטה בכוח. ואדים גושין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית משפט השלום בקריות הגישה השבוע הפרקליטות כתב אישום נגד אלוף הג'ודו מקסים גושין בן ה-31 ואחיו ואדים גושין בן ה-29, שניהם תושבי חיפה, בגין איומים וסחיטה בכוח של בעל פיצרייה בקריית אתא.

מקסים גושין, שהתמודד בבחירות האחרונות למועצת העיר חיפה במסגרת רשימת "חיפה ביתנו" שבקואליציה העירונית, המזוהה עם ישראל ביתנו, היה אלוף ישראל בג'ודו לנוער ומאמן נוער. בנוסף הוא משמש גם שופט ג'ודו בעל קטגוריה בינלאומית. גם אחיו ואדים הוא אלוף ישראל בג'ודו לשעבר ובעברו זכה במדליית ארד ב"אליפות אירופה לקדטים" עד גיל לילדים עד גיל 16.

עוד בוואלה! NEWS:
עיריית רמת גן אישרה הפעלת הסעות בשבת; יהדות התורה - נסכל המהלך
פעוט בן שלוש מהגליל המערבי מת לאחר שנחנק מאכילת ענב
חמאס ערך תרגיל פתע בעזה לדימוי התנגשות עם כוחות צה"ל ברצועה

מקסים גושן התמודד לעיריית חיפה מטעם חיפה ביתנו. יח"צ חיפה ביתנו, אתר רשמי
התמודד בבחירות האחרונות למועצת העיר חיפה במסגרת רשימת ”חיפה ביתנו“/אתר רשמי, יח"צ חיפה ביתנו

מכתב האישום עלה כי מעט אחרי חצות בלילה ב-1 באפריל השנה, הופיעו השניים לראשונה בבית קרובי משפחתו של בעל הפיצרייה בן ה-32 המתגורר בקרית מוצקין. הם דפקו בשער הכניסה, והודיעו לאחותו ולאביו שייצאו אליהם כי יש להם "חשבון גדול" עם בעל העסק. השניים הכריזו כי לא יעזבו עד שהמשפחה תוציא אותו אליהם וכי הם "לא מפחדים מהמשטרה". הם התריסו בפני האב כי הם יודעים את שם בתו, ואיימו: "זה הסוף שלו או שלכם, אתם תצטערו".

לבסוף תקפו אותו השניים בחודש שעבר כשחזר בעל הפיצרייה לביתו. שני האחים הפתיעו אותו בעת שיצא ממכוניתו. ואדים אחז אותו מאחור ולפת אותו בזרועו. בנוסף, הוא כיסה את עיניו ומשך אותו לאחור ואילו מקסים הכה אותו באגרופים ובבעיטות בפניו ובידו עד שכתוצאה מכך נפלה מידיו של בעל העסק המעטפה שאחז בידו ובה פדיון היום בסך 4,800 שקלים, והכסף התפזר על הקרקע.

עוד התברר כי השניים השכיבו אותו על הקרקע והמשיכו להכותו באגרופים ובבעיטות בכל חלקי גופו, ודרשו ממנו להכין ולמסור להם סכום של 10,000 שקלים בתוך שבוע. לפי כתב האישום הם הודיעו לו כי יגיעו אליו כדי לאסוף את הכסף ואז עזבו את המקום ברכב.

עוד באותו נושא

בפעם השלישית: הוארך מעצר עבריין מין החשוד במעשים מגונים בבת 10

לכתבה המלאה

המשטרה שעברה במקום באקראי - עצרה את השניים

לטענת הפרקליטות, שמונה ימים לאחר מכן הם מימשו את האיום. הם הגיעו למפגש והמתינו לבעל הפיצרייה הנסחט ואחותו סמוך לביתו בקרית מוצקין, אלא שאז עברו במקום באקראי אנשי משטרה והם עוררו את חשדם. כשהגיעו למקום גם אחותו של בעל העסק עם בן זוגה, הם דיווחו לשוטרים על הסחיטה, והשניים נעצרו.

האחים גושין נמצאים מאז במעצר וטוענים כי אין להם כל קשר לבעל הפיצרייה, מעולם לא פגשו בו ומעולם לא תקפו אותו. מעצרם הוארך מפעם לפעם בבית המשפט וערר על הארכת מעצרם נדחה בבית המשפט המחוזי בחיפה.

במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות את הארכת מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים. דיון בנושא צפוי להתקיים מחר (חמישי). בינתיים האריכה השופטת סימי פלג קימלוב את מעצרם של השניים תוך שעו"ד גבי שמואלי המייצג את מקסים גושין ועו"ד רועי קרן המייצג את ואדים גושין שעד כה יוצג מטעם הסניגוריה הציבורית על ידי עו"ד רומן קלוגרמן, לומדים את תיק החקירה.

מרשימת "ישראל ביתנו חיפה" נמסר: "כרגע היות והעניין נמצא בבירור משפטי, אין תגובה''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully