וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שלוש מהגליל המערבי מת לאחר שנחנק מאכילת ענב

הפעוט הובא למרפאה מקומית בכפר בגליל המערבי ומשם פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה. בבית החולים הוכנס הפעוט לחדר ההלם ועבר החייאה במשך דקות ארוכות, בסיומן קבע הצוות הרפואי את מותו. מתחילת השנה: שישה ילדים נחנקו למוות

אמבולנס בחנייה. דוברות מד"א, אתר רשמי
אמבולנס בחנייה/אתר רשמי, דוברות מד"א

פעוט בן שלוש תושב הכפר כיסרא שבגליל המערבי מת היום (שלישי) לאחר שנחנק מאכילת ענב. הוא הובא למרפאה מקומית, ובהמשך חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש. עם הגעת הפעוט לבית החולים הוא הוכנס לחדר ההלם ושם המשיך הצוות הרפואי בתהליך ההחייאה, בסיומו נאלצו לקבוע את מותו.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר זאב סוניס, אמר כי "הפעוט הגיע למרכז הרפואי לאחר פעולות החייאה ממושכות שהחלו בשטח, ללא דופק ונשימה, עם אישונים מורחבים וסממנים של נזק ממושך. פעולות ההחייאה נמשכו מהרגע שהגיע, ולמרבה הצער, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

חובש רפואת חירום במד"א, ערן לפל, סיפר כי "כשהגעתי למרפאה הצטרפתי לרופא שביצע במקום פעולות החייאה ותוך שימוש בציוד רפואי מיוחד הוא שלף מגרונו של הפעוט שהיה מחוסר הכרה ענב. המשכנו בטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו את הפעוט תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

עוד בוואלה! NEWS
כל אנשי ליברמן: בליכוד הציעו לרוברט אילטוב לנהל את המטה הרוסי
איראן במסר לבריטניה: תפיסת מכלית הנפט לא תעבור ללא תגובה
הושגו הסכמות על תשלומי ההורים: כמה תשלמו על המסיבות והטיולים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המרכז הרפואי לגליל בנהריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים ילדה בת ארבעה נחנקה בעת שאכלה ענבים בגן ילדים בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בילדה פעולות החייאה, שלפו מגרונה את הענב ופינו אותה במצב קשה לבית החולים לניאדו בעיר.

לפני כשלושה חודשים מתה פעוטה בת שלוש לאחר שנחנקה בזמן שאכלה בבית סבה וסבתא בתל אביב. היא פונתה לבית החולים תל השומר לאחר שנחנקה מנקניקיה על ידי צוות מד"א שביצע בה פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה.

עוד בוואלה!

ברק באולפן וואלה! NEWS: היועמ"ש מונע מהמשטרה לחקור מידע חדש על נתניהו

לכתבה המלאה

מתחילת השנה: שישה ילדים נחנקו למוות

לפי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מתחילת השנה מתו שישה ילדים כתוצאה מחנק. מנכ"לית הארגון, אורלי סילבינגר, הבהירה כי חנק היא הסיבה השלישית לתמותת ילדים מהיפגעות. לדבריה, "הסיבה לכך היא כי אצל פעוטות קנה הנשימה צר מאוד ולכן מזון אשר נשאף עלול לחסום במהירות את דרכי האוויר. ניתן למנוע מקרים אלו על ידי הקפדה על האכלה בטוחה, כאשר הפעוט בישיבה ולא עוסק בכל פעילות נוספת במקביל ונמצא כל זמן האכילה תחת השגחת מבוגר. כאשר מגישים מאכלים עגולים כמו ענבים לילדים מתחת לגיל חמש יש להקפיד לחתוך אותם לאורך".

(עדכון ראשון: 17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully