וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בגליל התחתון: כמה מבני מגורים ביבנאל פונו

שריפת קוצים בין שרונה ליבנאל יצאה משליטה. כביש 767 שמחבר בין הישובים באזור נסגר לתנועה בשני הכיוונים. מטוסי כיבוי הוזנקו על מנת לבלום את התקדמות השריפה. בתוך כך, שריפת קוצים גדולה פרצה סמוך ליצהר

צילום: דרור עמית

מספר מבני מגורים ביבנאל פונו היום (רביעי) לאחר ששריפת קוצים שפרצה בין המושבה ושרונה יצאה משליטה.

ארבעה צוותים של לוחמי אש פעלו בשתי גזרות על מנת לעצור את התפשטות השריפה ונעזרו ברביעיית מטוסים מטייסת הכבאות "אלעד" שהוזנקו לסייע. בעקבות השריפה כביש 767 שמחבר בין הישובים נסגר לתנועה בשני הכיוונים ונפתח כעבור כמה שעות.

עוד בוואלה! NEWS:
מאלק בן השלוש אכל ענב בביתו שבגליל המערבי - ונחנק למוות
הוריו של הילד שנפל אל מותו בבת ים בתביעת מיליונים: "רשלנות פושעת"
ברחוב שבו עבר: אלמנת ההרוג מאסון הכרמל מבקשת להנציח את זכרו

שריפת קוצים גדולה בין שרונה ליבניאל 4 צוותים בפיקוד מפקד המשמרת רף רשף איציק בן חמו הצוותים פועלים בשתי גזרות עבודה לעצירת התפשטות השריפה, למקום הוזנקו רביעיית מטוסים מטייסת הכבאות "אלעד" לסייע ללוחמי האש. דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז צפון, אלי אשכנזי
השריפה בצפון/אלי אשכנזי, דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז צפון

בתוך, שריפת קוצים גדולה פרצה אחר הצהריים סמוך ליצהר. שלושה צוותי כיבוי, בסיוע מתנדבים, פועלים על מנת למנוע את התפשטות האש שהספיקה להתקדם לעבר ציר הגישה לישוב. כמו כן, הוזנקו צמד מטוסי כיבוי.

בחודש שעבר פונו 35 בתים באזור ירושלים בעקבות שריפה שפרצה סמוך לאבן ספיר וליפתא. מפקד כבאות מחוז ירושלים ניסים טויטו אמר אז כי הצוותים "התמודדו עם שריפה גדולה מאוד ומורכבת שאיימה על מושב אבן ספיר". כשבועיים קודם לכן, גל שריפות גדול כילה שטחים גדולים באזור ירושלים והשפלה. מתוך כלל היישובים שנפגעו, מבוא מודיעים ספג את הפגיעה הקשה ביותר, לאחר ש-40 מתוך 50 הבתים שבו נשרפו. "לא נשאר לנו כלום מהמושב, נראה כאילו שהפילו פה פצצה שהרסה לכולנו את הבתים, הכל שחור ופיח, אין כלום. שרדו רק המסגרות של הקרוואנים שבהם אני והאחים שלנו גרנו, הקרוואן שלנו נמס כאילו לא היה", אמרה אליאורה ריצ'מן, תושבת המושב.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully