וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלק בן השלוש אכל ענב בביתו שבגליל המערבי - ונחנק למוות

10.7.2019 / 8:36

הפעוט מאלק חמזה אסעד אכל ענב, נחנק ופונה למרפאה מקומית כשמצבו אנוש. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים, שם נקבע מותו בתום מאמצי החייאה ממושכים. ארגון בטרם לבטיחות ילדים: מתחילת השנה שישה ילדים מתו כתוצאה מחנק

הפעוט מאלק חמזה אסעד שנחנק למוות מענב בכפר כיסרא. באדיבות המשפחה
נחנק למוות. מאלק חמזה אסעד/באדיבות המשפחה

מאלק חמזה אסעד בן שלוש מהכפר כיסרא שבגליל המערבי הוא הפעוט שנחנק למוות אתמול (שלישי) מאכילת ענב. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשמצבו אנוש. בתום תהליך החייאה ממושך קבעו הרופאים את מותו.

"הפעוט הגיע למרכז הרפואי לאחר פעולות החייאה ממושכות שהחלו בשטח, ללא דופק ונשימה, עם אישונים מורחבים וסממנים של נזק ממושך", סיפר מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה, ד"ר זאב סוניס. הוא תיאר כי "פעולות ההחייאה נמשכו מהרגע שהגיע, ולמרבה הצער הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS
אחרי 39 שנים: ועדת השחרורים תחליט אם לשחרר את רוצח אורון ירדן
כמה זה יעלה לכם ומה לא חובה לשלם: המדריך המלא לתשלומי ההורים
פוגע בחופש הביטוי: ביהמ''ש קבע כי טראמפ הפר את חוקת המדינה

המרכז הרפואי לגלילאתרהוראות הגעה, נהריה. אוגוסט 2013. אדריאן הרבשטיין
המרכז הרפואי לגליל בנהריה/אדריאן הרבשטיין

מארגון "בטרם" לבטיחות ילדים נמסר כי מתחילת השנה מתו שישה ילדים כתוצאה מחנק. מנכ"לית הארגון, אורלי סילבינגר, הבהירה כי חנק היא הסיבה השלישית לתמותת ילדים מהיפגעות. לדבריה, "הסיבה לכך היא כי אצל פעוטות קנה הנשימה צר מאוד ולכן מזון אשר נשאף עלול לחסום במהירות את דרכי האוויר. ניתן למנוע מקרים אלו על ידי הקפדה על האכלה בטוחה, כאשר הפעוט בישיבה ולא עוסק בכל פעילות נוספת במקביל ונמצא כל זמן האכילה תחת השגחת מבוגר. כאשר מגישים מאכלים עגולים כמו ענבים לילדים מתחת לגיל חמש יש להקפיד לחתוך אותם לאורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully