וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני יידה בקבוקי תבערה לעבר בית המשפט הצבאי שומרון - ונורה

לוחמי משמר הגבול ירו לעבר גבר בשנות החמישים לחייו שיידה לעברם מספר בקבוקי תבערה ופצעו אותו באורח בינוני. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון. הכניסה לבית המשפט נסגרה לזמן מה. בסריקות התגלו בקבוקי תבערה נוספים

פעילות צהל לאחר הפיגוע בחטמר בנימין_070719/דובר צה"ל

תושב ג'נין בשנות החמישים לחייו השליך הבוקר (שלישי) מספר בקבוקי תבערה לעבר עמדת לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שבכניסה לבית המשפט הצבאי שומרון הסמוך לכפר סאלם שבחטמ"ר מנשה. בתגובה, הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד שבמסגרתו ירו לאוויר ולאחר מכן ירו לעברו והוא נפצע באורח בינוני. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון. הכניסה לבית המשפט נסגרה לזמן מה וחבלן משטרת ישראל הוזעק לפעילות בזירה.

בסריקות החבלן אותרו שני בקבוקי תבערה שלא התלקחו ותיק שחור שככל הנראה שימש את המפגע לאחסון בקבוקי התבערה.

ביום ראשון נעצר המחבל החשוד בפיגוע דריסה ליד כפר חיזמא, בו נפצעו חמישה חיילים, מתוכם שניים באורח בינוני ושלושה קל. מדובר צה"ל נמסר כי המחבל ואביו נתפסו בתום סריקות ובידוק במחסום של כוחות צה"ל במרחב, בעקבות פעילות מודיעינית של שב"כ. השניים אף נלקחו לחקירת כוחות הביטחון.

עוד נמסר מדובר צה"ל "מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי מדובר בפיגוע דריסה, במהלכו המחבל זיהה את הלוחמים ששהו בנקודה לצד הדרך במהלך משימה מבצעית ודרס אותם". בצה"ל הוסיפו כי ימשיכו "לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעל לסיכול נסיונות פיגוע וללכידת מחבלים".

עוד בוואלה! NEWS:
היום שאחרי החומה: כשעשרות רחפנים של "צבא חמאס" יחדרו לישראל
צה"ל הודיע: מנהרה נחשפה בדרום הרצועה בגלל העבודות בגבול
הכישלון נחשף: האחריות הנזילה מאחורי המבצע בחאן יונס

עמדת בידוק סמוך לבית המשפט הצבאי שומרון. דוברות המשטרה, אתר רשמי
עמדת הבידוק/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully