וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת לוד טוענת: "ידי נשברה בעת מעצר"; במשטרה מכחישים

דועאא הגיעה לאסוף את ילדה מהגן, כשלטענתה התבקשה לעצור בצד הדרך על ידי רכב שאינו מזוהה, ונעצרה בכוח. ח"כ טיבי טען שהיא "אישה מאוימת ומוכה" שחשדה בזהות הרכב, וגינה את המעצר: "ידה נשברה, בגדיה נקרעו וכיסוי הראש הופל". גורם במשטרה מכחיש: "היא התפרעה וקיללה"

.

תושבת לוד טענה היום (שבת) שהיא נעצרה בכוח לאחר שסירבה לעצור בצד הדרך לשוטר שאינו במדים, מאחר שלא ידעה על היותו שוטר, וידה נשברה. דועאא, אם לארבעה ילדים, סיפרה שהרכב שביקש ממנה לעצור בצד הדרך בשכונת רמת אשכול היה לא מסומן וללא כריזה. לטענתה, היא לא חשבה שמדובר במשטרה עד שהרכב הלא מסומן חסם את הנתיב שלה. כשהשוטר אמר לה שהיא חוסמת את הכביש, היא ברחה מהמקום ונעצרה.

היום ביקר בביתה שבלוד ח"כ אוסאמה סעדי (תע"ל), שפנה לשר לביטחון פנים גלעד ארדן. נוסף אליו, ח"כ אחמד טיבי פנה אף הוא לארדן ולממלא מקום מפכ"ל המשטרה מוטי כהן, והנושא הועבר לבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים. טיבי כתב בטוויטר כי דועאא הגיעה לקחת את ילדה מהגן, בעת שרכב אזרחי סימן לה לעצור. לדבריו, היא "אישה מאוימת ומוכה, ונדקרה פעמיים בעבר, ולכן חשדה ולא עצרה לרכב לא מזוהה. בסוף: נעצרה בכוח, ידה נשברה, בגדיה נקרעו וכיסוי הראש הופל".

עוד בוואלה! NEWS:
האש הוצתה בחצר - ובני המשפחה נמלטו: חקירת השריפה בגן בראש העין
"כואב ומתסכל": הבולדוזרים שרומסים את הסביבה של חיות הבר בכרמל
"ערכית וצנועה": חברת הגבעטרון נהרגה בתאונת דרכים בעמק יזרעאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אישה מאוימת ומוכה, ולכן חשדה ולא עצרה לרכב". דועאא בביתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנגד, גורם במשטרה טען כי דועאא לא התבקשה לעצור על ידי רכב אזרחי - אלא על ידי ניידת סיור עם פנסים כחולים ואדומים סימנה לה לעצור. הגורם, שהכחיש שידה של דועאא נשברה, הוסיף כי "היא סירבה ולאחר שחסמו את הדרך היא נעצרה. בדיקה של הרישיונות העלתה שהיא נוסעת ללא רישוי כחוק, דבר שחייב רישום דוח. היא החלה להתפרע ולקלל ולתקוף את השוטרים. היא הועלתה לניידת הובאה לחקירה ובמהלכה אף התנצלה על ההתנהגות שלה".

משטרת ישראל הכחישה את הטענות שהובאו בפוסט של טיבי, ומסרה: בניגוד מוחלט לנטען, מדובר בנהגת שקיבלה דוח על עבירת תנועה ובתגובה היא החלה לקלל ולאיים על השוטר. כשהשוטר ביקש לעכב אותה בגין מעשיה, היא התנגדה והשוטר נאלץ לעצור אותה, כשגם במהלך המעצר המשיכה להתנגד באופן אקטיבי. משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק ותמנע כל סיכון של משתמשי הדרך".

עוד באותו נושא

הסודות של באר שבע: הרציחות שהסעירו את בירת הנגב - ולא פוענחו

לכתבה המלאה

מתוך חשבון הטוויטר של ח"כ טיבי:

סעדי, שכאמור פנה אף הוא לארדן, כתב: "לאור המקרה הנ"ל שתועד בסרטון ופורסם בערוצי התקשורת וברשתות החברתיות והאלימות המופרזת והבלתי סבירה של השוטרים נגד האישה ולאור ריבוי התלונות על שימוש מופרז בכח ואלימות יתר של השוטרים ואף יד קלה על ההדק שגבתה קורבן נוסף והציתה את כל המדינה בשבוע שעבר, אני פונה אליך ומבקש להשעות לאלתר את השוטרים שהיו מעורבים באירוע ולמצות את חומרת הדין איתם ולפעול מיד לחידוד הנהלים ולמנוע אלימות השוטרים נגד האזרחים הערבים בפרט והאזרחים בכלל".

(עדכון ראשון: 19:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully