וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערכית וצנועה": חברת הגבעטרון נהרגה בתאונת דרכים בעמק יזרעאל

6.7.2019 / 14:32

משאית התנגשה בכלי רכב פרטי בכביש 716, לא רחוק מקיבוץ בית השיטה, ובבית החולים העמק נקבע מותה של אלה האריס בת ה-78 שנפצעה בתאונה. האריס הצטרפה ללהקה בראשית שנות ה-90 והתמחתה בטיפול בעזרת מוסיקה. "האירה את הקהילה כשהביאה עמה מוזיקה ורוח חיובית"

אלה האריס, חברת הגבעטרון שנהרגה בתאונת דרכים בעמק יזרעאל. דוד (דדה) עינב, אתר רשמי
אהבה לעסוק בנגינה ושירה מגיל צעיר. האריס/אתר רשמי, דוד (דדה) עינב

אלה האריס בת 78 מקיבוץ בית השיטה נהרגה הלילה (שבת) בתאונת דרכים בעמק יזרעאל. האריס הייתה חברה במקהלת הגבעטרון, זוכת פרס ישראל. על פי הודעת המשטרה, אמש סמוך לשעה 22:30 בכביש 716 לפני צומת נעורה אירעה תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית.

כתוצאה מהתאונה נהג הרכב הפרטי ואשתו נפצעו באורח בינוני ופונו לבית חולים העמק בעפולה. זמן קצר, לאחר שהפצועים פונו מהמקום הרכב עלה באש ולוחמי האש הגיעו למקום וכיבו את השריפה. בהמשך, לפנות בוקר התקבלה הודעה מבית החולים על מותה של האריס.

בוחן תאונות דרכים יצא למקום התאונה ופתח בחקירת האירוע. נהג המשאית נחקר. גופתה של האריס הועברה למכון לרפואה משפטית והחקירה נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS
בכיר איראני: על בריטניה לפחד מהתגובה שלנו להשתלטות על המכלית
בפעם השנייה בתוך יומיים: רעידת אדמה חזקה הורגשה בקליפורניה
התרעננות קלה: מזג אוויר מעונן חלקית עד נאה, בשני - התקררות

זירת התאונה בכביש 716 בעמק יזרעאל בה נהרגה אלה האריס מהגבעטרון, 5 ביולי 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, אמש/דוברות משטרת ישראל

האריס נולדה בבית השיטה ב-1941 ומגיל צעיר אהבה לעסוק בנגינה ובשירה. בצבא הייתה חברה בלהקת גייסות השריון. הלהקה זכתה אז לפרסום רב עם השיר "סואן בדמי הליל". אחרי הצבא שבה לקיבוץ והמשיכה לעסוק כל השנים במוזיקה, הופיעה בחבורות זמר ולימדה מוזיקה.

היא נישאה ונולדו לה שני בנים. בשנות ה-80 הייתה שותפה להקמת מקהלת "אשקולית", שחבריה הצטרפו בראשית שנות ה-90 לגבעטרון והייתה חלק מהמקהלה המפורסמת עד מותה.

עוד באותו נושא

"דקה והיינו עולים באש": שכני גן הילדים בראש העין התעוררו ללהבות

לכתבה המלאה
אלה האריס, חברת הגבעטרון שנהרגה בתאונת דרכים בעמק יזרעאל. דוד (דדה) עינב, אתר רשמי
"יופיה ויתרונה של הגבעטרון הוא בשירת הביחד"/אתר רשמי, דוד (דדה) עינב

"אני חושבת שיופיה ויתרונה של הגבעטרון הוא בשירת הביחד וההרמוניה הווקאלית שלה, דבר שאהבתי ואני אוהבת עד היום. כנראה לכן אין לי אף סולו, אם לא סופרים בית אחד, ראשון בשיר 'חברים'", אמרה לפני כמה שנים לדודי פטימר, חוקר הזמר העברי ומקים אתר" דודיפדיה".

במקביל לשירה בגבעטרון התמחתה בטיפול במוסיקה. לפטימר סיפרה כי "המוזיקה והשירה הן כלי בידי לסייע לאחרים בקשיים עימם הם מתמודדים. בין מטופליי ניתן למצוא: נפגעי סמים , אוטיסטים , ילדים לקויי למידה, נכים ואנשים הלוקים במחלות".

"האירה את הקהילה"

ראש מועצה אזורית הגלבוע, עובד נור, הביע צר על מותה של האריס. "כולנו עצובים וכואבים את לכתה של אלה", אמר. "חסרונה יורגש בכל כך הרבה קהילות, ובמוסדות המוזיקה והזמרה בגלבוע. פעילותה ביטאה מעורבת משמעותית ותורמת ואנו אסירי תודה על כך. לכל מקום שהגיעה האירה את הקהילה, כשהביאה עמה מוזיקה, שמחה דוגמה אישית בהירתמות, ורוח חיובית. אנחנו מבקשים לשלוח ניחומים ולחזק את המשפחה ואת קהילת בית השיטה ואת כל החברים והמכרים הרבים".

(עדכון ראשון: 13:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully