וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינבלט: שוחרר ממעצר איש העסקים הפלסטיני שהשתתף בוועידת בחריין

לאחר שדווח כי סאלח אבו מיאלה נעצר ע"י המשטרה הפלסטינית עם שובו לחברון מוועידת בחריין, שליח ארה"ב למזה"ת צייץ כי הוא שוחרר. "שמחים שהרשות הפלסטינית שחררה את הפלסטיני שעצרה. אנו מצפים להמשיך את השיח שלנו עם כל מי שמעוניין בעתיד טוב יותר לפלסטינים"

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

שליח ארצות הברית למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, צייץ הלילה (ראשון) כי איש העסקים הפלסטיני שנעצר על ידי המשטרה הפלסטינית לאחר שנכח בוועידה בבחריין - שוחרר. "אנו שמחים שהרשות הפלסטינית שחררה את הפלסטיני שעצרה לאחר שהשתתף בסדנת השלום והשגשוג. אנו מצפים להמשיך את השיח שלנו עם כל מי שלקח חלק בסדנה, ועם כל מי שמעוניין בעתיד טוב יותר עבור הפלסטינים", כך גרינבלט בטוויטר.

מדיווח של כלי תקשורת פלסטיניים, איש העסקים סאלח אבו מיאלה נעצר ביום שבת עם שובו לביתו בחברון בתום הפסגה הכלכלית בבחריין. עוד דווח על ניסיון מעצר של איש עסקים נוסף שהשתתף בוועידה, אך זה הצליח לחמוק.

לקריאה נוספת:
רוסיה: התכנית הכלכלית של ארה"ב למזרח התיכון אינה מועילה
פסגת בחריין הסתיימה, בעזה מחו: "סיוע לפלסטינים - לא מכסף פוליטי"
קושנר על עסקת המאה: "נחשוף את התכנית הפוליטית כשנהיה מוכנים"

ציוצו של ג'ייסון גרינבלט

לפי הדיווח, הכוחות עצרו את אבו מיאלה בטענה כי הוא נידון למאסר בגין תקיפת איש המודיעין הפלסטיני לפני כשנה, אולם אז הצליח להימלט. עם המעצר הוחרמו מצלמות האבטחה מביתו של איש העסקים וכן מסמכיו. לאחר שכוחות צה"ל הגיעו לחברון, אנשי המודיעין הפלסטיני עזבו את המקום.

ברשת "פוקס ניוז" ובסוכנות הידיעות "רויטרס" דווח גם כן על מעצרם של כמה פלסטינים שהשתתפו בוועידה הכלכלית שנערכה השבוע בבחריין במסגרת עסקת המאה של הממשל האמריקני, מה שעורר זעם בקרב בכירים אמריקנים.

עוד באותו נושא

דיווח: איש עסקים פלסטיני שהשתתף בוועידה הכלכלית בבחריין נעצר

לכתבה המלאה
ג'ייסון גרינבלט, שליח המזרח התיכון של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, משתתף בקבלת הפנים של האיחוד האורתודוקסי בירושלים לקראת פתיחת שגרירות ארה"ב החדשה בירושלים, 24.04.2019. רויטרס
"אנו מצפים להמשיך את השיח שלנו עם כל מי שלקח חלק בסדנה". גרינבלט בקבלת הפנים של האיחוד האורתודוקסי בירושלים, אפריל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully