וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על העיתונאית שטוענת שהותקפה מינית: "היא לא הטעם שלי"

25.6.2019 / 5:52

נשיא ארה"ב אמר כי "בכבוד גדול" אי. ג'יי קארול, שטענה כי תקף אותה מינית באמצע שנות ה-90, איננה הטעם שלו והיא "בהחלט משקרת". קארול טוענת כי טראמפ דחף אותה לקיר, הכה אותה ותקף אותה מינית בחנות כלבו במנהטן, אך הוא מכחיש זאת

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה (שלישי) כי העיתונאית אי. ג'יי קארול, שמאשימה אותו כי תקף אותה מינית בחנות בניו יורק באמצע שנות ה-90, "בהחלט משקרת". טראמפ, שהתראיין ל-The Hill, הוסיף: "אני אומר את זה בכבוד גדול: קודם כל, היא לא הטעם שלי. דבר שני, זה לעולם לא קרה".

לדברי קארול, "בסתיו 1995 או באביב 1996", היא נפגשה עם טראמפ בסניף של "ברגדורף גודמן", חנות כלבו במנהטן. היא סיפרה כי תחילה המפגש היה ידידותי. איל הנדל"ן דאז הכיר אותה כ"אשת העצות" מהעיתון ואמר לה כי רכש מתנה "בעבור בחורה" וכי הוא צריך את עזרתה. בזמן שהיו במחלקת ההלבשה התחתונה, קארול סיפרה שטראמפ עודד אותה למדוד חליפת תחרה. לדבריה, השניים נכנסו יחד לתא ההלבשה, שם אירעה ההטרדה.

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
טראמפ: לא ביטלתי התקיפה באיראן - רק עצרתי אותה בשלב זה
"יאפשר לצאת למלחמה": ממשל טראמפ טוען לקשר בין איראן ואל-קאעדה
טראמפ במסר לאיראן: "אני לא מחפש מלחמה"

העיתונאית אי. ג'ין קארול שטוענת שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף אותה מינית בניו יורק ב-23 ביוני 2019. AP
"זה לעולם לא קרה". אי. ג'יי קארול, העיתונאית שטוענת כי טראמפ תקף אותה מינית/AP

"ברגע שהדלת של חדר ההלבשה נסגרה, הוא טלטל אותי, דחף אותי אל הקיר, היכה בראשי די בחוזקה והצמיד את פיו לשפתיי. הזדעזעתי כל כך ודחפתי אותו בחזרה", כתבה קארול בטור האישי שלה. "הוא תפס את שתי זרועותיי ודחף אותי אל הקיר פעם נוספת, וכשהתברר לי עד כמה הוא גדול, הוא הצמיד אותי על הקיר בכתפו, תחב את ידו מתחת למעיל שלי ומשך את מכנסיי הטייטס שלי".

לאחר התקרית, שלפי קארול ארכה שלוש דקות, סיפרה כי פנתה לשתי חברות עיתונאיות שלה. אחת עודדה אותה להגיש תלונה למשטרה, והשנייה ייעצה לה לשכוח מהמקרה. "אל תספרי לאף אחד, תשכחי מזה! יש לו 200 עורכי דין, הוא יקבור אותך", אמרה.

טראמפ מכחיש את כל הטענות. בתגובה לדבריה, אמר נשיא ארה"ב כי טיעוניה הם "פייק ניוז" והוסיף כי אין לכך הוכחות. "אין תמונות? אין תיעוד של מצלמות המעקב? אין דוחות? לא היו עובדי מכירות מסביב? אני רוצה להודות ל'ברגדורף גודמן' על כך שיאשרו כי אין להם וידאו של האירוע - כי זה מעולם לא קרה", אמר הנשיא. במהלך כהונתו, יותר מעשרות נשים האשימו את טראמפ בהטרדות מיניות שביצע בהן, לכאורה, בעבר.

עוד באותו נושא

עיתונאית אמריקנית: טראמפ תקף אותי מינית לפני שני עשורים

לכתבה המלאה
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ במהלך הצהרה לתקשורת בבית הלבן 22 ביוני 2019. רויטרס
במהלך כהונתו, יותר מעשרות נשים האשימו את בהטרדות מיניות. הנשיא טראמפ מחוץ לבית הלבן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully