וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאית אמריקנית: טראמפ תקף אותי מינית לפני שני עשורים

במאמר שפרסמה העיתונאית אי. ג'ין קארול ב-"ניו יורק מגזין", היא טוענת כי הנשיא האמריקני "פשט את מכנסיו ודחף את אצבעותיו לאזור מוצנע שלי, ואת איבר מינו לתוכי" בחדר הלבשה בחנות במנהטן. טראמפ: "'פייק ניוז', אין הוכחות". הבית הלבן: "סיפור שיקרי ומומצא לחלוטין"

העיתונאית אי. ג'יי קארול בשנת 2015. GettyImages
אי. ג'יי קארול ב-2015/GettyImages

אי. ג'יי קארול, עיתונאית וכותבת טור עצות במגזין "אל", טוענת כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף אותה מינית לפני כשני עשורים בתא הלבשה בחנות במנהטן, ניו יורק. בטור אישי שפרסמה אמש (שישי) קארול ב-"ניו יורק מגזין", העיתונאית תיארה כי טראמפ "פשט את מכנסיו, ודחף בכוח את אצבעותיו לכיוון אזורים מוצנעים שלי, תוך שהוא תוחב חלקית, או לגמרי, את איבר מינו לתוכי".

לדבריה, "בסתיו 1995 או באביב 1996", היא נפגשה עם דונלד טראמפ בסניף של "ברגדורף גודמן", חנות כלבו במנהטן. היא סיפרה כי תחילה המפגש היה ידידותי. איל הנדל"ן דאז הכיר אותה כ"אשת העצות" מהעיתון ואמר לה כי רכש מתנה "בעבור בחורה" וכי הוא צריך את עזרתה.

בזמן שהיו במחלקת ההלבשה התחתונה, קארול סיפרה שטראמפ עודד אותה למדוד חליפת תחרה, "תנסה את זה אתה", אמרה קארול שהשיבה לטראמפ, "זה הצבע שלך". לדבריה, השניים נכנסו יחד לתא ההלבשה, שם אירעה ההטרדה.

לקריאה נוספת:
טראמפ במסר לאיראן: "אני לא מחפש מלחמה"
טראמפ ימנה את מזכיר הצבא מארק אספר לשר ההגנה האמריקני
טראמפ: עצרתי את התקיפה באיראן כי התגובה לא הייתה מידתית

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך פגישתו עם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו בבית הלבן - 20/6/19. רויטרס
עיתונאית טענת כי תקף אותה מינית לפני כ-20 שנה, הנשיא טראמפ/רויטרס

"ברגע שהדלת של חדר ההלבשה נסגרה, הוא טלטל אותי, דחף אותי אל הקיר, היכה בראשי דיי בחוזקה והצמיד את פיו לשפתיי. הזדעזעתי כל כך ודחפתי אותו בחזרה", כתבה קארול. "הוא תפס את שתי זרועותיי ודחף אותי אל הקיר פעם נוספת, וכשהתברר לי עד כמה הוא גדול, הוא הצמיד אותי על הקיר בכתפו, תחב את ידו מתחת למעיל שלי ומשך את מכנסיי הטייטס שלי".

לאחר התקרית, שלפי קארול ארכה שלוש דקות, סיפרה כי פנתה לשתי חברות עיתונאיות שלה. אחת עודדה אותה להגיש תלונה למשטרה, והשנייה ייעצה לה לשכוח מהמקרה. "אל תספרי לאף אחד, תשכחי מזה! יש לו 200 עורכי דין, הוא יקבור אותך", אמרה.

בהצהרה ששחרר טראמפ בתגובה לדבריה של קארול הוא אמר כי טיעוניה הם "פייק ניוז" והוסיף כי אין לכך הוכחות. "אין תמונות? אין תיעוד של מצלמות המעקב? אין דוחות? לא היו עובדי מכירות מסביב? אני רוצה להודות ל'ברגדורף גודמן' על כך שיאשרו כי אין להם וידאו של האירוע - כי זה מעולם לא קרה", אמר הנשיא.

עוד באותו נושא

ניסה לסחוט את נייק: עורך הדין שתבע את טראמפ נעצר

לכתבה המלאה

ציוץ של ה"ניו יורק מגזין" על הכתבה של קארול

הבית הלבן פרסם הצהרה בה הכחיש בתוקף כל טענה שעלתה מהפרסום. "מדובר בסיפור שקרי לחלוטין ומנותק מהמציאות המתואר כ-25 שנים לאחר שלכאורה התרחש. כל מטרתו היא פשוט כדי לגרום לנשיא להיראות רע", נכתב בהצהרה.

הטענה של קארול כי הותקפה מינית על ידי טראמפ היא אחת מתוך שש תקריות שהתפרסמו לאחרונה בספרה החדש "בשביל מה אנחנו צריכות גברים?". קארול בת ה-75 טענה כי בנוסף לטראמפ הותקפה בעבר גם על ידי אחד ממנהלי רשת CBS לשעבר לס מונבס.

במהלך מסע הבחירות לנשיאות בשנת 2016, יותר מעשר נשים האשימו את טראמפ כי הטריד אותן מינית בצעירותן. טראמפ הכחיש את הטענות ואמר שהנשים משקרות. בעוד מקרים אלה בדרך כלל כללו נגיעות ונשיקות ללא הסכמה, קארול טעונת כי טראמפ חדר לתוכה.

(עדכון ראשון: 23:00, 21/06)

מנהטן. ShutterStock
הותקפה מינית בחדר הלבשה, בחנות כלבו במנהטן. ניו יורק/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully