וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לסחוט את נייק: עורך הדין שתבע את טראמפ נעצר

26.3.2019 / 13:49

מייקל אוונטי, שייצג את כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, עלול להישלח לשנים ארוכות בכלא. הוא מואשם בכך שאיים על ענקית הספורט יחד עם עורך דין אחר לחשוף שהיא שיחדה שחקני תיכון - אם לא יקבל 20 מיליון דולר. "הצדק ינצח", אמר עורך הדין

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

עורך הדין מייקל אוונטי, שייצג את כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס בתביעותיה נגד הנשיא דונלד טראמפ, הואשם אתמול (שני) בניסיון סחיטה של חברת נייק בסך 20 מיליון דולר. אוונטי, שמואשם גם בעבירות מעילה והונאה אחרות בלוס אנג'לס, נעצר בניו יורק.

שופט פדרלי קבע סכום ערבות של 300 אלף דולר לשחרורו של אוונטי במהלך דיון בבית משפט בניו יורק. אוונטי, שנראה מותש, הופיע באולם עם חליפה אפורה כהה, כשהוא יוצב עם סנגורים ציבוריים. הוא אמר כי הוא משוכנע שהוא יזוכה ו"שהצדק ינצח". אם יורשע, הוא עשוי להישלח לעד 30 שנות מאסר בקליפורניה, ועד 20 שנות מאסר בניו יורק.

התובעים אמרו שאוונטי ועורך דין אחר ששמו לא נחשף, נפגשו עם עורכי הדין של נייק ב-19 במרץ ואמרו להם שיש להם לקוח, מאמן לשעבר, שמחזיק בראיות לכך שעובדי החברה שיחדו שחקני תיכון בכירים כדי שישחקו בקולג'ים הנתמכים על ידי נייק. בניו יורק טיימס ובוול סטריט ג'ורנל דיווחו כי החשוד השני הוא עורך הדין הבכיר מארק גרגוס מלוס אנג'לס שמפרשן גם ברשת CNN. הוא והרשת לא הגיבו.

לקריאה נוספת
פרקליט שחקנית הפורנו שתובעת את טראמפ חשוד בתקיפת אישה

מייקל אוונטי, עורך דינה של כוכבת הפורנו סטורמי יוצא מבית המשפט הפדרלי בניו יורק, ארה"ב, 25 במרץ 2019. רויטרס
עומד בפני עונש חמור. אוונטי בבית המשפט, אתמול/רויטרס

האישומים נגדו נחשפו זמן קצר אחרי שהוא הכריז בטוויטר שהוא יכנס מסיבת עיתונאים כדי לחשוף "סקנדל גדול בכדורסל התיכונים והקולג'ים" שמגיע לדרגים הבכירים ביותר בנייק. בענקית הספורט אמרו כי "לא ניכנע לסחיטה" וכי הם פנו לרשויות מיד לאחר שאוונטי הביע בפניהם את דרישותיו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עורך הדין מייקל אוונטי ושחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בבית משפט בניו יורק, אפריל 2018. AP
אוונטי וכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס/AP

אוונטי התפרסם אחרי שייצג את דניאלס, ששמה האמתי הוא סטפני קליפורד. היא אמרה כי טראמפ שילם לה דמי שתיקה במהלך קמפיין הבחירות ב-2016 כדי שהיא לא תדבר על הרומן שהם ניהלו. הנשיא מכחיש כי היה לו קשר מיני עמה. קליפורד בת ה-48, שכבר אינה מיוצגת על ידי אוונטי, אמרה כי היא "עצובה אבל לא מופתעת" ממעצרו. היא הוסיפה כי היא פיטרה אותו אחרי שהוא התנהג בחוסר כנות עמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully