וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט שחקנית הפורנו שתובעת את טראמפ חשוד בתקיפת אישה

15.11.2018 / 14:28

מייקל אוונטי, שמייצג את סטורמי דניאלס, נעצר בלוס אנג'לס בחשד שהתעמת פיזית עם אישה. הוא שוחרר בעקבות ומכחיש את מהיוחס לו: "לעולם לא אפגע באישה"

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

מייקל אוונטי, עורך הדין המייצג את שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, נעצר בלוס אנג'לס בחשד לתקיפת בת זוגו - כך נמסר הלילה (חמישי) מהמשטרה המקומית. אוונטי מייצג את דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, בתביעה נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הסכם השתיקה שנחתם עמה כדי שלא תספר על הרומן שניהלו לכאורה.

דובר משטרת לוס אנג'לס לא מסר פרטים נוספים, אך אמר כי עורך הדין שוחרר בערבות אחרי פתחית חקירה רשמית. לדבריו, התובע המחוזי יבחן את הפרטים ויחליט אם יש די ראיות כדי להמשיך. באתר TMZ, שדיווח לראשונה על המעצר, נאמר כי המעצר הגיע בעקבות עימות פיזי בינו לבין אישה במבנה דירות בעיר.

עורך הדין מייקל אוונטי ושחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בבית משפט בניו יורק, אפריל 2018. AP
אוונטי וסטורמי דניאלס מחוץ לבית משפט בניו יורק, אפריל/AP

אוונטי, שרמז כי הוא עשויה להתמודד במרוץ לנשיאות ב-2020, הכחיש כי הוא תקף אישה. "מעולם לא פגעתי באישה", אמר. "לעולם לא אפגע באישה. תמכתי בזכויות נשים לאורך כל הקריירה שלי".

הוא הוסיף כי הוא לעולם לא יפגע בכבודן של שתי בנותיו "בנגיעה לא הולמת באישה או בתקיפה של אישה". הוא אמר כי מחוץ לתחנת המשטרה שבה נחקר כי הוא משוכנע שהתיק ייסגר. בהצהרה שמסר דרך חברת עורכי הדין שלו, הוא אמר כי הטענות נגדו בדויות ונועדו לפגוע ביוקרתו.

עורך הדין התפרסם בזכות התביעה שהגיש בשם דניאלס נגד טראמפ, אחרי שהכחיש שהוא קיים עמה יחסי מין ב-2006. זו נדחתה בחודש שעבר על ידי בית המשפט. דניאלס הגישה תביעה נוסף בשל הסכם השתיקה בסך 130 אלף דולר שנחתם עמה כדי שלא תתראיין על הקשר שלה עם טראמפ לפני הבחירות ב-2016.

לקוחה בולטת נוספת של אוונטי היא ג'ולי סווטניק, שהאשימה את ברט קבנאו בתקיפה מינית לפני השימוע למינויו לבית המשפט העליון של ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully