וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע צמצום מרחב הדיג: בלוני נפץ התפוצצו בעוטף עזה

12.6.2019 / 19:30

כחלק מעליית המדרגה בשיגורים שמורגשת לאחרונה, התפוצצו בלוני נפץ במועצה האזורית אשכול. תושבים דיווחו על שמיעת קולות נפץ, אך לא היו נזק או נפגעים. אתמול הודיע צה"ל על צמצום מרחב הדיג ברצועה אחרי ששוגרו שבעה בלוני תבערה לישראל

צילום: משה ברוכי, יערן קק״ל, עריכה: ליר שפיגלר

בלוני נפץ ששוגרו לשטח ישראל התפוצצו היום (רביעי) בעוטף עזה. כמו כן, במהלך היום פרצו שמונה שריפות כתוצאה מבלוני תבערה באזור כחלק מהעלייה בשיגורים מהרצועה שמורגשת לאחרונה.

בקיבוץ בארי הודיעו בשעות אחר הצהריים לתושבים כי "קול הנפץ שנשמע לפני זמן קצר מקורו בשני בלוני נפץ שהתפוצצו מחוץ לקיבוץ לא נגרם כל נזק". כעבור פחות משעה התקבלה הודעה במועצה האזורית אשכול על פיצוץ בלון נפץ נוסף ונמסר כי "תושבים דיווחו על פיצוץ חזק שנשמע ביישוב".

עוד בוואלה! NEWS:
אם שבעלה רצח את חמשת ילדיהם: "אל תגזרו עליו עונש מוות"
הקרב על העבודה: ח"כ איציק שמולי מצטרף למרוץ לראשות המפלגה
מנוף לחץ על הממשלה: הצהרונים לא תוקצבו - גפני ביטל את הישיבה

מפריחי בלוני נפץ בעזה שאולי נחתו בשער הנגב, 24 מרץ, 2019. עיבוד תמונה
מפריח בלוני נפץ בעזה/עיבוד תמונה

צה"ל הודיע אתמול על צמצום מרחב הדיג ברצועה לטווח של עד שישה מיילים ימיים עד להודעה חדשה. הודעתו הגיעה לאחר שבמהלך היום נרשמו שבע שריפות במועצה האזורית אשכול כתוצאה מבלוני תבערה. זאת הפעם השביעית במהלך שלושת החודשים האחרונים שבו מצומצם או נסדר מרחב הדיג בעזה. ביום שישי האחרון הרמטכ"ל אביב כוכבי נפגש עם ראשי הרשויות בעוטף עזה ובשדרות, בפעם הראשונה מאז כניסתו לתפקיד, ואמר להם כי "אסור שטרור הבלונים יימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully