וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שבעלה רצח את חמשת ילדיהם: "אל תגזרו עליו עונש מוות"

בדיון נרגש בבית משפט בקרוליינה הדרומית, אמרה אמבר קייזר לחבר המושבעים כי ילדיה אהבו את האב, טים ג'ונס ג'וניור, שרצח אותם ב-2014. המושבעים שוקלים אם יש להוציאו להורג או לשלוח אותו למאסר עולם

צילום: News 19 WLTX, עריכה:תומר לוי

אם מארצות הברית, שחמישה מילדיה נרצחו בידי בעלה, ביקשה אתמול (שלישי) מחבר המושבעים במשפטו שלא לגזור עליו עונש מוות. אמבר קייזר אמרה לבית משפט בקרוליינה הדרומית כי האב, טים ג'ונס ג'וניור, "לא הפגין רחמים לילדים שלי בשום צורה, אבל הילדים שלי אהבו אותו".

האב בן ה-37 הורשע בחודש שעבר ברצח הילדים, שהיו בני שנה עד שמונה, בביתם הסמוך לעיר לקסינגטון באוגוסט 2014. חבר המושבעים שוקל אם יש להוציאו להורג או לשלוח אותו למאסר עולם. "שמעתי מה הילדים שלי עברו ומה הם סבלו", אמרה האם הנסערת במהלך הדיון. "כאם, אילו הייתי יכולה, הייתי קורעת לו את הפרצוף באופן אישי. זו האם שבי, זו אימא דוב".

עם זאת, היא אמרה כי היא התנגדה לעונש המוות במשך רוב חייה. על אף שהיא קיוותה לעתים שהמערכת המשפטית "תטגן" את בעלה לשעבר, היא בסופו של דבר לא רוצה שהוא יוצא להורג. "אם אני מדברת בשם הילדים שלי, ולא בשם עצמי, זה מה שיש לי לומר".

קייזר, שנקראה למסור עדות על ידי עורכי דינו של ג'ונס, אמרה כי היא תכבד בכל מקרה כל החלטה שיקבל חבר המושבעים. ג'ונס, להגנתו, טען כי הוא סובל מאי-שפיות. עורכי דינו אמרו כי הוא חולה בסכיזופרניה לא מאובחנת, שהשפיעה גם על אמו. לדבריהם, הוא יצא מדעתו אחרי שאשתו עזבה אותו למען נער שגר בבית הסמוך.

אם שבעלה רצח את חמשת ילדיה בדיון בבית המשפט, קרוליינה הדרומית, 11 ביוני 2019. AP
"הייתי קורעת לו את הפרצוף". אמבר קייזר בבית המשפט, אתמול/AP

הזוג התחתן שישה שבועות אחרי שהכיר ב-2004, כששניהם עבדו יחד בפארק שעשועים לילדים באזור שיקגו. עם זאת, היא סיפרה בדיון בחודש שעבר כי הנישואים עלו על השרטון אחרי שהוא התקרב לדת ואמר כי נשים "צריכות להיראות אך לא להישמע".

אחרי שהם התגרשו בתום תשע שנות נישואים, היא נתנה לו את המשמורת על הילדים מפני שהוא הרוויח 80 אלף דולר בשנה בתור מהנדס מחשבים בחברת "אינטל" והייתה לו מכונית. היא ראתה את הילדים פעם בשבת, כשהם נפגשו במסעדה מקומית.

ביום שבו ג'ונס רצח את ילדיו, הוא נכנס לאמוק כשהוא מצא את בנו ניית'ן בן השש משחק עם שקע חשמל בבית. הוא הרג אותו ואז החליט לחנוק את יתר ארבעת ילדיו: אליין, שהייתה בת שנה, גבריאל בן השנתיים, אליאס בן השבע ומרה בת השמונה. לאחר מכן, הוא עטף את הגופות, הכניס אותן למכונית שלו ונסע עמם במשך תשעה ימים לפני שהשליך את שרידיהם באזור כפרי באלבמה. הוא נעצר רק במיסיסיפי, במהלך בדיקת תנועה, אחרי ששוטר זיהה את "ריח המוות" שעלה מהמכונית.

עוד באותו נושא

יפן: אב רצח בסכין את בנו - בגלל ויכוח על השקעתו בלימודים

לכתבה המלאה
אב שרצח את חמשת ילדיו בדיון בבית המשפט, קרוליינה הדרומית, 11 ביוני 2019. AP
טוען לאי-שפיות. האב בבית המשפט, אתמול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully