וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף פיקוד צפון: "לא נאפשר לחיזבאללה לממש את תכניותיו"

11.6.2019 / 19:03

אלוף אמיר ברעם הדגיש כי הארגון השיעי ממשיך לבסס את כוחו בדרום לבנון בניגוד להחלטת האו"ם, ונאמן לפטרוניו בטהראן. לדבריו, "חיזבאללה בלחץ, חזינו בצווחות של נסראללה". הקצין הבכיר הזהיר: "אם נידרש נגבה מחיר כבד מהארגון ומאלו הנותנים לו חסות - בכל מקום שיידרש"

צילום: שלומי גבאי

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, אמר היום (שלישי) כי "לא נאפשר לחיזבאללה לממש את תכניותיו ואת שאיפות ההרס שלו ושל פטרוניו באיראן". באירוע לציון 13 שנה למלחמת לבנון השנייה, הדגיש האלוף כי "נאמנותו של חיזבאללה הייתה ועודנה למנהיג העליון באיראן, ולא לאזרחי לבנון. כתוצאה ישירה מכך, עלולה מדינת לבנון לשלם במערכה הבאה מחיר כבד על שיתוף הפעולה שלה עם הטרור השיעי".

"חזינו בהתלהמות ובצווחות של נסראללה בנאומו לפני שבועיים", התייחס מפקד פיקוד הצפון לדבריו של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה. "הכול כתוצאה מלחץ רב".

לקריאה נוספת בנושא
מלחמת דגלים: חיזבאללה ממשיך להתגרות בצה"ל בגבול לבנון
הירי לחרמון מסמן את הכיוון: ישראל תשלם את המחיר במלחמת ארה"ב-איראן
דיווח: ארה"ב לחצה, יוניפי"ל תגבר את הפיקוח על שטחי חיזבאללה

מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם במהלך נאומו במסגרת טקס זיכרון לציון 13 שנים למלחמת לבנון השנייה 11 ביוני 2019. שלומי גבאי
"חזינו בהתלהמות ובצווחות של נסראללה". ברעם, היום/שלומי גבאי

חודשים לאחר סיום מבצע "מגן צפוני", ברעם ציין כי הארגון ממשיך לבסס את כוחו בדרום לבנון בניגוד להחלטת האו"ם. לדבריו, חיזבאללה "בונה ממש פה ממול תשתיות של טרור ורקטות, ומתכוון לנסות ולאיים עלינו גם באמצעות כוחות התקפיים".

עוד הוסיף מפקד פיקוד הצפון כי "13 השנים שחלפו מאז מלחמת לבנון השנייה והיציבות הביטחונית שהביאה לגזרה הן ההוכחה הטובה ביותר להרתעה שיצרה המלחמה. נמשיך לפעול לסיכול מאמציו לאיים על ביטחוננו בחשאי ובגלוי, ככל שנידרש, ואם תיאסר עלינו מלחמה נגבה מחיר כבד מהארגון הזה ומאלו הנותנים לו חסות - בכל מקום שיידרש".

עוד באותו נושא

נסראללה: "מלחמה עם איראן תבעיר את האזור, ישראל תשלם את המחיר"

לכתבה המלאה
חסן נסראללה מזכ"ל חזבאללה בפגישה עם שר החוץ האיראני ג'ואד זריף, 11 בפברואר 2019. רויטרס
"נאמנותו של חיזבאללה הייתה ועודנה למנהיג העליון באיראן". נסראללה וזריף/רויטרס

בנאומו לפני שבועיים אמר נסראללה כי ישראל הייתה משלמת את המחיר אילו ארצות הברית הייתה פותחת במלחמה עם איראן. לדברי מנהיג הארגון, "ישראל חלשה יותר מאי פעם למרות יכולותיה הצבאיות. היא מפחדת מהטילים מלבנון, מעזה ומסוריה, וטוענת שיש גם טילים בעיראק". הוא הוסיף כי "אין הנהגה לישראל והיא נשענת לחלוטין על תמיכת ארצות הברית". בהתייחסו לחשש בישראל מפני שדרוג מצבור הטילים והרקטות של חיזבאללה, אמר: "יש לנו טילים מדויקים שיכולים לשנות את פני האזור, אבל אין לנו מפעלים".

מנהיג חיזבאללה הוסיף כי גם ארצות הברית אינה חזקה כפי שהייתה בעבר: "ארצות הברית איננה כפי שהייתה לפני 20 שנה, כשהיא שלחה את כוחותיה לאזור ושבה מובסת". על המתיחות שלה עם איראן אמר כי אחת הסיבות שלא פרצה מלחמה עמה, היא משום שהיא "חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully