וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת דגלים: חיזבאללה ממשיך להתגרות בצה"ל בגבול לבנון

7.6.2019 / 12:22

הארגון הציב דגלים ותמונות של שיעים בכירים בסמוך לקו הכחול כדי לעורר פרובוקציות. במקביל, התקינו בצה"ל עמדת תצפית הנשלטת מרחוק, וכשהוחלט להורידה לקרקע נקרעה אחת הכרזות ובתגובה פתחו אזרחים בהפגנה אלימה. עם זאת, בצבא טוענים: מגן צפוני חיזק את ההרתעה במרחב

צילום: שלומי גבאי ודו"צ, עריכה: תומר לוי ועמית שמחה

חיזבאללה ממשיך להתגרות בצה"ל על גבול ישראל-לבנון: לרגל יום ירושלים, שצוין השבוע, החליטו בארגון השיעי לתלות דגלים חדשים לצד דגלי לבנון בסמוך לקו הכחול. אלא שהפעם, נתלו הדגלים קרוב מאוד לחביות הסימון של האו"ם.

לדברי גורמי צבא, בשבועות האחרונים מתקיימת מלחמת דגלים על קו הגבול, במהלכה חיזבאללה מציב דגלים ותמונות של אישים שיעים בכירים, כדי לעורר פרובוקציות שיעסיקו את הכוחות הישראליים. לפני כשבוע וחצי הציב צה"ל עמדת תצפית חדשה בסמוך לאחד הכפרים השיעים בגבול שנשלטת מרחוק ועולה ויורדת בהתאם לצורך.

דגלי לבנון חיזבאללה מונפים על גבול ישראל לבון. איתן אורן, מלכיה, אתר רשמי
פרובוקציה בגבול, דגלי חיזבאללה ולבנון/אתר רשמי, איתן אורן, מלכיה

כשהחלה במקום הפגנה הוחלט להוריד את העמדה באמצעות השלט הרחוק, אך אז נקרעה אחת הכרזות שנתלו וגרמה לתסיסה בגבול. שיעים לבנונים החלו לפעול באלימות ליד הגבול, כולל ניסיונות לחבל בגדר באמצעים טכנולוגיים. בצה"ל הפעילו בתגובה אמצעים לפיזור הפגנות.

בתוך כך, בצה"ל טוענים כי מבצע "מגן צפוני" חיזק את ההרתעה הישראלית במרחב, בין היתר בעקבות חיזוק כוחות האש והשריון בגבול. למרות הביקורת מחיזבאללה, בצה"ל פועלים לסימון הגבולות, כולל בנקודות החיכוך עם לבנון, בתיאום עם צבא לבנון וכוחות יוניפי"ל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דגלי לבנון חיזבאללה מונפים על גבול ישראל לבון. איתן אורן, מלכיה, אתר רשמי
דגלים בגבול ישראל-לבנון/אתר רשמי, איתן אורן, מלכיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully