וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי מות האחיות בכביש 90: נהג נרדם וכמעט התנגש חזיתית

10.6.2019 / 10:54

בתיעוד נראה הנהג שנוסע בכביש הערבה מאבד שליטה על מכוניתו. הוא סטה מנתיב הנסיעה, גלש לנתיב הנגדי - וכמעט התנגש חזיתית במכונית שנסעה מולו. האירוע תועד יממה לאחר מותן של שתי אחיות בתאונה קטלנית בכביש. "חייבים להפוך את כביש הדמים לכביש בטוח לנסיעה"

צילום: עמותת "אור ירוק"

יממה לאחר התאונה הקטלנית בכביש 90 בה נהרגו שיראל אסתר בן סימון בת השמונה ואחותה מילה שרה בת הארבע, נהג תועד נרדם על ההגה ומאבד שליטה על רכבו.

על פי התיעוד שהגיע לידי עמותת אור ירוק, נראה הנהג נוסע ישר בכביש 90. בשלב מסוים, בו ככל הנראה נרדם, הוא כמעט התנגש חזיתית ברכב שמולו. הדבר מדגיש את החשיבות והצורך במעקה הפרדה בין הנתיבים, אשר אם היה קיים היה מונע מהנהג לעבור לנתיב הנגדי.


לקריאה נוספת:
"טרגדיה איומה": האחיות שנהרגו בתאונה בכביש הערבה הובאו למנוחות
בדרך לחופשה באילת: הילדות שיראל ומילה נהרגו בתאונה בערבה
בלי מעברי חצייה וללא מענה: סכנת החיים בדרך לבסיס בכביש הערבה

צילום מסך מתוך תיעוד רכב סוטה בכביש 90. אור ירוק, אתר רשמי
"כל טעות עלולה להביא לתאונה קטלנית"/אתר רשמי, אור ירוק

"זו המציאות היומיומית בכביש 90, כאשר כל טעות הכי קטנה עלולה להביא לתאונה קטלנית כפי שאירעה לפני מספר ימים", אמר ארז קיטה, מנכ"ל אור ירוק. "לו היה קיים מעקה הפרדה קשיח בין הנתיבים נהג הרכב לא היה עובר לנתיב הנגדי אלא נתקע במעקה ההפרדה, אשר היה סופג את המכה ומונע תאונה חזיתית אפשרית. זו הדוגמה לתשתית דרך סלחנית לטעויות הנהג, כזו שמצילה חיים. תשתית כזו הייתה חייבת להיות כבר מזמן בכביש 90 וחיי ישראלים רבים היו ניצלים. לכן, כבר היום חייבים להפסיק לגרור רגליים ולהפוך את כביש הדמים לכביש בטוח לנסיעה".

מאות בני אדם ליוו למנוחות בשבוע שעבר באור עקיבא את האחיות למשפחת בן סימון, שיראל אסתר בת השמונה ומילה שרה כבת הארבע, שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש הערבה בשבוע שעבר. גם הוריהן ואחיהן הפעוט בן השנה וחצי נפגעו בתאונה ואושפזו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. על כן, הם לא השתתפו בהלוויה.

  • עוד באותו נושא:
  • כביש 90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully