וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחופשה באילת: הילדות שיראל ומילה נהרגו בתאונה בערבה

האחיות הגיעו ארצה עם משפחתן בשנת 2018 והתגוררו בתל אביב. הרכב בו נסעו היה מעורב בהתנגשות חזיתית עם כלי רכב אחר ומותן נקבע במקום. חמישה בני אדם נוספים נפגעו ומאושפזים בבי"ח סורוקה. המשטרה בודקת אם הרכב בו נסעו הילדות סטה מנתיבו. האזינו לדיווח למוקד מד"א

צילום: יובל שגיא, תיעוד מבצעי מד"א עריכה: תומר לוי

שיראל אסתר בן סימון בת שמונה ומילה שרה, שעתידה הייתה לחגוג יום הולדת ארבע בעוד שבועיים, הן האחיות שנהרגו היום (חמישי) בתאונת הדרכים בכביש הערבה. רכבם של בני המשפחה, שנסעו לכיוון דרום התנגש ברכב נוסף בו נסעו בני זוג. האחיות עלו עם משפחתן לישראל ביולי 2018 והתגוררו בתל אביב. יחד איתן ברכב היו הוריהן ואחיהן הקטן בן השנה. כל חמשת הנוסעים הנוספים נפגעו אף הם בתאונה.

במד"א פרסמו את שיחת החירום למוקד ברגעים שלאחר התאונה הקשה. במוקד שאלו את האזרחית שדיווחה אם יש לכודים בכלי הרכב, והאישה השיבה כי "יש ילדים קטנים ברכבים. צריך מסוק, לא ניידת". המוקדן הנחה אותה לגשת לכלי הרכב ולוודא את מספר האנשים שבהם. "יש כאן שישה אנשים בערך, מתוכם שלושה ילדים בני שנה עד ארבע. הם ללא הכרה, הילדה עוברת החייאה".

רפי אדרי, חבר משפחת בן סימון, סיפר כי "היום הם קמו בבוקר אחרי מסיבה לכבוד החג שעשינו בערב שאני השתתפתי בה ונסעו לאילת. שתי הבנות, שתיים יפיפיות. חרב על המשפחה הזאת עולמה". אדרי הוסיף כי זהו "אירוע קשה מאוד. טרגדיה שפקדה גם את המשפחה. המשפחה מאוד מוכרת וחדורת ציונות שפעלה רבות למען שכנוע יהודי צרפת לעלות לארץ".

לקריאה נוספת בנושא
הטרגדיה בערבה: האחיות עלו לישראל מצרפת - ונהרגו בתאונה
תאונה בכביש הערבה: שתי אחיות בנות 4 ו-7 נהרגו; חמישה נפצעו

זירת תאונת הדרכים מעין יהב לכיוון פארן 6 ביוני 2019. דוברות כבאות והצלה נגב מזרחי, אתר רשמי
שתיים נהרגו וחמישה נפצעו. זירת התאונה בכביש 90, היום/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה נגב מזרחי

הפצועים מאושפזים כעת בבית החולים סורוקה בבאר שבע, בהם גבר שנפגע באורח קשה מאוד וסובל מפגיעה רב מערכתית; אישה במצב קשה הסובלת אף היא מפגיעה רב מערכתית. אמן של האחיות מאושפזת במצב בינוני עד קשה, אביהן ואחיהן הפעוט במצב קל.

חליל אבו עסא, גיסו של אחד הפצועים, סיפר כי "אחמד במצב קשה מאוד. הם היו בחדר ניתוח כמעט שש שעות", הוא הוסיף כי בני הזוג "היו באילת ויצאו לחופשה של לילה אחד והשאירו את חמשת הילדים בבית. זה נס גדול שהשאירו אותם בבית. נודע לנו מהסיפור הזה כמה שעות אחרי מהתקשורת".

לטענתו של אבו עסא, "כלי הרכב בצד השני עקף. הוא איבד שני ילדים ואנו משתתפים בצערם. האחיינית שלי במצב קשה. חוקרי התנועה שדיברנו איתם סיפרו לנו שהרכב השחור עקף. הוא היה בנתיב שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זירת תאונת הדרכים מעין יהב לכיוון פארן 6 ביוני 2019. דוברות כבאות והצלה נגב מזרחי, אתר רשמי
"הרכב השחור עקף". זירת התאונה, היום/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה נגב מזרחי

במשרד התחבורה הגיבו לתאונה הקשה בכביש ומסרו כי "משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל גיבשו לפני כשלושה חודשים תכנית לאומית לשדרוג כביש 90, מאילת ועד לאצבע הגליל, בעלות כוללת של יותר מ-15 מיליארד שקלים. התכנית כוללת את הפיכתו של ציר 90 מכביש חד מסלולי לכביש דו מסלולי, בעל שני נתיבים לכל כיוון, עם אפשרות לנתיב שלישי לכל כיוון. מדובר במגה-פרויקט הכולל תכנית לטווח הארוך, הבינוני והקצר. המיזם הענק על שלושת שלביו ידון לקראת דיוני התקציב ותכנית החומש של חברת נתיבי ישראל".

עוד נמסר כי "במקביל, הורה השר כץ להנהלת משרדו וחברת נתיבי ישראל לקדם תכנון ראשוני לשדרוג כביש 90 והדרכים המובילות אליו. על פי התכנית, לאורך הכביש יוצבו תמרורי אזהרה בולטים. שר התחבורה הורה לנתיבי ישראל לזרז את ביצועם של 17 פרויקטים של מוקדי סיכון ופניות שמאלה לאורך כביש 90, בהיקף של 170 מיליון שקלים, המקודמים כיום על ידי החברה".

מפה - זירת תאונת דרכים מעין יהב לכיוון פארן. אתר רשמי
מפה - זירת תאונת דרכים מעין יהב לכיוון פארן/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully