וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את הדרך? המועמד לראשות לשכת עורכי הדין חבר ליריבו

10.6.2019 / 11:20

עו"ד אבישי ריינמן הודיע על תמיכה ביו"ר הזמני של הלשכה, עו"ד אבי חימי, אף שעד לאחרונה הוא תקף אותו בחריפות: "מה שרואים מבפנים לא רואים מבחוץ". כעת נותרו במרוץ, שיגיע אל סופו ב-18 לחודש, רק שני מתמודדים: חימי ועו"ד ציון אמיר

עריכה: ניב מעוז

עו"ד אבישי ריינמן, שהתמודד לראשות לשכת עורכי הדין, הודיע על פרישתו מהמרוץ ותמיכתו ביו"ר הזמני, עו"ד אבי חימי. בכך נותרו במרוץ רק שני המועמדים שממילא נחשבו מובילים - חימי ועו"ד ציון אמיר. הבחירות הכלליות לראשות הלשכה ייערכו ב-18 ביוני.

עד לאחרונה עוד תקף ריינמן את חימי, היו"ר הזמני של הלשכה שנחשב מקורב מאוד ליו"ר הקודם, אפי נוה. "ראינו מה הניסיון עשה בקדנציה הקודמת", אמר ריינמן לוואלה! NEWS לפני פחות משבועיים, "הלשכה איבדה את הדרך שלה". הוא אף כינה את המצב בלשכה כיום "דיקטטורה מוחלטת".

לקריאה נוספת:
עורכי הדין הבכירים בישראל: "לא ניתן לפגוע במערכת המשפט"
ציון אמיר תוקף את התנהלות הלשכה: "אין מחילה על הפגיעה באמון"
מחליפו של אפי נוה לא מוותר על החברות עמו: "יש לו זכויות"

עו"ד אבישי ריינמן. באדיבות המצולמים
עו"ד אבישי ריינמן/באדיבות המצולמים

אלא שאמש פרסם ריינמן פוסט בפייסבוק, בו הודיע על חבירה לחימי. "לפני כשבוע הבנתי שבמצב העניינים הנוכחי לא אוכל להיבחר כראש הלשכה ועליי לחבור למי מבין המועמדים שדרכו אוכל ליישם את המצע", כתב. "בשבוע הזה היו לי מספר שיחות עם אבי חימי, שטחתי את משנתי ואת עקרונות המצע שלי ברמה העקרונית וברמה הפרטנית. אני חייב לומר שגם חימי וגם הצוות שמקיף אותו לא התווכחו כמעט על כלום... לכן, אני מודיע כי אני פורש מהמירוץ וחובר לעורך הדין אבי חימי במירוץ לראשות הלשכה. אני יכול לומר כי 'מה שרואים מבפנים לא רואים מבחוץ' נכון לסיטואציה הזאת".

ריינמן, בעל משרד עורכי דין אזרחי-מסחרי בפתח תקווה, היה בעבר שופט כדורגל, וב-2011 הוזכר שמו כמי שהתעניין ברכישת הפועל פתח תקווה, יחד עם אביו. העסקה לא יצאה לבסוף אל הפועל. פרישתו מהמרוץ מצטרפת לזו של מועמד נוסף, עו"ד אביחי ורדי, אשר לפני כשבועיים הודיע גם הוא על חבירה לחימי, בתמורה להבטחה שאם ינצח, יעניק לו סמכויות בנושא כספים והגברת השקיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully