וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעזה לסיני: סוכל ניסיון הברחת חומרים לייצור טילים של חמאס

7.6.2019 / 9:07

מהחקירה בשב"כ עולה כי ארבעה חשודים שהפליגו מרצועת עזה בשני כלי שיט פלסטיניים, היו בדרכם לכיוון חוף סיני שבמצרים כחלק מניסיון הברחה של 24 חביות "פיברגלס" שמשמשות לייצור טילים לשטח הרצועה. החשודים נעצרו על ידי חיל הים והוגש נגדם כתב אישום. צפו בתיעוד

צילום: דובר צה"ל, עריכה: ניב מעוז

שירות הביטחון הכללי סיכל ניסיון הברחת חומרים לייצור טילים של ארגון חמאס מרצועת עזה לסיני שבמצרים - כך התיר הבוקר (שישי) דובר צה"ל לפרסום. לפני כחודש נכנסו שני כלי שיט פלסטיניים לשטח אסור בדרום הרצועה, תוך שהפרו את ההוראות הביטחוניות. לוחמי זרוע הים פעלו לעצור את הכלים, והעבירו את ארבעת החשודים שהיו עליהם לחקירת כוחות הביטחון.

מחקירת השב"כ עולה כי החשודים עשו את דרכם מרצועת עזה לכיוון חוף סיני שבמצרים. זאת כחלק מניסיון הברחה של חומרים אסורים, בהם 24 חביות "פיברגלס", שמשמשים את חמאס לייצור טילים. בתום חקירתם הוגש נגד החשודים כתב אישום בגין קשירת קשר לרצח שהינו מעשה טרור, אימונים והדרכה למטרות טרור, ניסיון למתן שירות לארגון טרור ועבירות נוספות.

עוד בוואלה! NEWS
שר המתנות: במשחקי הכיסאות - נתניהו מטשטש את כישלון הקמת הממשלה
"בלשים קפצו עם נשקים": כך נעצרה כנופיית המחסלים בכביש הסרגל
בת 14 נהרגה מנפילה מבניין מגורים בבאר שבע

.

סיכול ניסיון הברחת חומרים לייצור טילים של חמאס בעזה. דובר צה"ל
תיעוד מתוך סיכול ניסיון ההברחה/דובר צה"ל

מפקד הזירה הימית הדרומית, אלוף-משנה יובל אילון, מסר בתגובה לניסיון הסיכול כי "אנו מציבים במרחב הימי של רצועת עזה גבולות ברורים. גבולות המאפשרים לדייגים תמימים להתפרנס מפרי עמלם, ובה בעת למגר את מאמצי ארגוני הטרור המאיימים לפגע באזרחי מדינת ישראל באמצעות התווך הימי. לוחמים ומפקדים מסורים ומקצועיים פועלים יומם וליל על מנת לקיים את בטחונה של ישראל בגבולותיה הימיים, וכך היטיבו לעשות לוחמי פלגה 916 בשילוב מערכי השליטה והמודיעין, עת סיכלו ניסיון הברחה מסוכן לתוככי רצועת עזה".

עוד באותו נושא

מתקפה קטלנית בסיני: 8 אנשי ביטחון מצרים נהרגו על ידי חמושים

לכתבה המלאה
סיכול ניסיון הברחת חומרים לייצור טילים של חמאס בעזה. דובר צה"ל
כתב אישום הוגש נגד החשודים. תיעוד מתוך סיכול ניסיון ההברחה/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully