וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 14 נהרגה מנפילה מבניין מגורים בבאר שבע

7.6.2019 / 6:06

הנערה נפלה מגובה של שש קומות בבניין מגורים. צוותי מד"א מצאו אותה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא ללא הכרה, ונאלצו לקבוע את מותה במקום. "היא שכבה בחצר של הבניין ללא סימני חיים"

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
נאלצו לקבוע את מותה במקום/ראובן קסטרו

צעירה בת 14 נהרגה היום (שישי) מנפילה מגובה של שש קומות בבניין מגורים בבאר שבע. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה שכובה בחצא הבניים עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותה.

פראמדיק מד"א אנדריי וסקו סיפר כי "בחצר הבניין שכבה נערה כבת 14 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מוקדם יותר היום, הולך רגל כבן 70 נהרג מפגיעה מכלי רכב ברחוב אחד העם ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי כאשר הגיעו, מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש סיפר: "כשהגעתי למקום התאונה ראיתי את הפצוע, גבר כבן 70 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיעו למקום ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדק במקום ופונה במצב קל לבית החולים קפלן בעיר".

עוד בוואלה! NEWS
ילד בן חמש נהרג מפגיעת רכב בלוד; המשטרה פתחה בחקירה
בדרך לחופשה באילת: הילדות שיראל ומילה נהרגו בתאונה בערבה

תאונת דרכים ברחובות, 7 ביוני 2018. מד"א
זירת התאונה ברחובות, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully