וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלשים קפצו עם נשקים": כך נעצרה כנופיית המחסלים בכביש הסרגל

7.6.2019 / 9:00

במשך חודשים עקבה המשטרה אחר החשודים בהנחת המטענים, עד שכמה מהם עשו את דרכם לשדה התעופה ונעצרו באמצע הדרך לנגד מאות אזרחים. השישה מבוקשים בניסיונות חיסול של עבריינים, אך מכחישים את המיוחס להם. "שמעתי בלש צועק לשוטר: 'זה האוטו עם הנשקים, שלא תעז לזוז ממנו'"

צילום: דוברות משטרה

ביחידה המרכזית של מחוז חוף מקווים שתושבי אזור חיפה הצליחו לישון הלילה (שישי) קצת יותר בשקט, לאחר מעצרם של החשודים בהנחת מטענים. במשך חודשים התחקו בימ"ר בהאזנות, תצפיות ומעקבים אחר השישה וקורבנותיהם, ובתוך כך ממשיכות מכוניות להתפוצץ בטבורן של ערים, לקטול ולפצוע את יעדיהם ולסכן עוברי אורח שומרי חוק.

ובכל זאת, הימ"ר נאלץ ככל הנראה לקטוע חקירה סמויה שטרם הבשילה לגמרי, כשאתמול אחר הצהריים ארבעה מהחשודים עשו את דרכם לשדה התעופה בן גוריון - ונלכדו בכביש 65 (כביש הסרגל). "בלשים קפצו מרכבים עם נשקים", תיאר עד ראייה לוואלה! NEWS את המעצר שהתרחש לנגד עיני מאות אזרחים מעט אחרי השעה 16:00. הוא סיפר כי היה בנהיגה בחזרה הביתה מהעבודה וראה מולו את הפקק שהמשטרה יצרה, כנראה באופן מלאכותי, כדי ללכוד את המבוקשים.

"הם היו לכיוון עפולה, אבל סגרו את הכביש", המשיך. "רכב אחד של ימ"ר עשה פרסה לצד שני. ראיתי שתי מכוניות עם מכסי מנוע פתוחים וכשפתחתי את החלון של הרכב שלי שמעתי בלש אחד צועק לשוטר: 'זה האוטו עם הנשקים, שלא תעז לזוז ממנו סנטימטר'. הכול התרחש מאוד במהירות. סרט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סרט". תיעוד המעצר בכביש הסרגל, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגברים שנתפסו בלב כביש הסרגל חשודים ככנופיית מחסלים להשכרה. שלושה מהם אף נעצרו כמה פעמים בשבועות האחרונים ושוחררו, בהם אחד שנעצר לאחר שמכוניתו נצפתה באילת בעת אחד מניסיונות החיסול של שי אוחנה. עם שובו לצפון, נעצר בקריות. מהחקירה עלה כי עשה צ'ק אין וצ'ק אאוט באחד המלונות האילתיים בתוך 24 שעות בהן נעשה ניסה לחסל את אוחנה, ומיהר לאחר מכן לצאת את העיר. לפני כחודש נפצעו אוחנה וחברתו באורח קשה בעקבות מטען שהונח ברכבו במרכז הכרמל בחיפה.

שניים אחרים, החשודים כמזמיני החיסול של אבי טובול שנהרג בנשר, נעצרו בקריית ים. גם לחיסולו של טובול קדם ניסיון נוסף שבועות קודם לכן, כמה מאות מטרים מהמקום בו בסופו של דבר נהרג.

עוד באותו נושא

באמצע הכביש, לאור היום: תיעוד מעצר חשודים בהנחת מטענים

לכתבה המלאה
בתום חקירה סמויה, עצרה ימ"ר של מחוז חוף 6 תושבי הצפון בחשד למעורבות 
בהנחת מטענים ב-4 כלי רכב, שגרמו למותו של אחד ופגיעה בשניים נוספים. דוברות משטרת ישראל
חשודים ככנופיית מחסלים להשכרה. מתוך המעצר, אתמול/דוברות משטרת ישראל

עם זאת, ארבעת החשודים שנעצרו אתמול ברכב מכחישים בתוקף את העבירות המיוחסות להם. "מרשיי טוענים שאין להם קשר לאירועים האלה", אמר עורך דינם, שלומי שרון. "חלקם נעצר אמנם לאחרונה בגין אותם חשדות, אבל בקשות מעצר שהוגשו כבר נדחו על ידי בית המשפט". גם עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי, המייצגים חשוד ששכר את שירותי הכנופיה, מסרו כי "הוא מכחיש בתוקף את החשדות נגדו".

את הלילה האחרון בילו החשודים כשהם כלואים בהפרדה זה מזה ובחקירה ראשונית. ככל הידוע כולם שותקים ואינם משתפים פעולה עם חוקריהם. בבית משפט השלום בחיפה, תבקש היום המשטרה את הארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully