וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הכביש, לאור היום: תיעוד מעצר חשודים בהנחת מטענים

6.6.2019 / 21:14

בתום חקירה סמויה נעצרו שישה תושבי הצפון בחשד למעורבות בהצמדת חומרי נפץ על רקע סכסוך פלילי בין העבריינים. על פי החשד, מעשיהם הובילו למות גבר בנשר ופציעה קשה של זוג בחיפה. מדובר באחד הפיצוחים המשמעותיים של מחוז חוף בשנים האחרונות

צילום: דוברות משטרה

שישה תושבי הצפון נעצרו היום (חמישי) בחשד למעורבות בהנחת מטענים בכלי רכב על רקע סכסוך פלילי בין עבריינים, שהובילו למותו של גבר ופציעה קשה של שניים נוספים, תוך סיכון הציבור. בתום חקירה סמויה עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז חוף את החשודים בעת שנסעו ברכביהם. השישה, עבריינים בכירים מאזור חיפה, יובאו מחר לבית משפט השלום בחיפה לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

בחקירת המשטרה נקשרו המעורבים לארבעה מקרים שונים: הנחת המטען שגרם למותו של אבי טובול בנשר, הנחת מטען נוסף ברכבו של שי אוחנה שגרמה לפציעה שלו ושל חברתו, ושני אירועים נוספים בנשר. כל החשודים נעצרו על פי חלקם באירועים - החל מההזמנה, דרך הכנת המטענים, הטמנתם והפעלתם. במקביל, נבדק הקשר של השישה לתקריות נוספות וצפויים מעצרים נוספים.

עוד בוואלה! NEWS
בדרך לחופשה באילת: הילדות שיראל ומילה נהרגו בתאונה בערבה
אלפים במצעד הגאווה בירושלים; 49 נעצרו ועוכבו בחשד לשיבוש האירוע
פנדות לחיזוק היחסים: המתנה של נשיא סין ל"חברו הטוב ביותר" פוטין

בתום חקירה סמויה, עצרה ימ"ר של מחוז חוף 6 תושבי הצפון בחשד למעורבות 
בהנחת מטענים ב-4 כלי רכב, שגרמו למותו של אחד ופגיעה בשניים נוספים. דוברות משטרת ישראל
צפויים מעצרים נוספים. מעצר החשודים, היום/דוברות משטרת ישראל

מדובר באחד הפיצוחים המשמעותיים בשנים האחרונות של מחוז חוף בפיקודו של ניצב-משנה אלי מגן. פריצת הדרך בחקירה הגיעה בעת שהסתמן שניסיונות החיסול אינם קשורים לסכסוכים בעולם התחתון, אך שיטת הפעולה הייתה דומה ובוצעה על ידי אותה כנופיה. במשטרה מאמינים כי נמנעו אירועים קשים וקטלניים נוספים שהיו מסכנים חיי אזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully