וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר והותיר את הסכין נעוצה: בן 42 הואשם ברצח שכנתו הקשישה

5.6.2019 / 9:20

מכתב האישום שהוגש נגד וויליאם ריצ'ארד ניסן, תושב חולון, עולה כי שיסף את גרונה של שכנתו לאחר שסייע לה להעלות לדירתה את עגלת הקניות שהייתה ברשותה, והותירה מתבוססת בדמה. לאחר מכן רחץ את גופו והחליף את חולצתו ונעליו כדי לטשטש את סימני המעשה

צילום: אבי כהן, דוברות משטרה

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד וויליאם ריצ'ארד ניסן, בן 42 מחולון, בגין רצח שכנתו, בת 81 במותה, שהתגוררה בבניין מגוריו עם בעלה בקומה מתחתיו.

על פי כתב האישום, במהלך 2017 הזעיקו דיירי הבניין את המשטרה בשל הטרדות והפרעות מצד ניסן. כמו כן, בשלוש הזדמנויות שונות הזעיקה המנוחה את המשטרה לבניין בשל הטרדות והפרעות מצד הנאשם, ובין היתר התלוננה על כך שהנאשם נוקש ממושכות על דלת הדירה ועל חילופי דברים בניהם הנוגעים לתוכנית התמ"א של הבניין.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח בחולון: גופת אישה אותרה עם סימני אלימות בדירת מגורים
קרובי הנרצחת מחולון: "היא קיבלה ממנו מכתבים מאיימים בעבר"

זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
זירת הרצח בחולון, בחודש שעבר/אבי כהן

במועד שאינו ידוע במדויק גמלה בליבו של ניסן ההחלטה להמית את המנוחה. לפני כשלושה שבועות, יצאה המנוחה בבוקר מהבניין כשהיא אוחזת בעגלת קניות. מיד לאחר מכן, יצא ניסן מהבניין והלך לכיוון אליו הלכה ובהמשך, שב לדירתו. אחר כך, יצא מפתח דירתו, לקח עמו כיסא ועליו צלחת אוכל והניח אותם בסמוך לדירת המנוחה.

בשעה 12:11 בערך, כך על פי כתב האישום, נכנסה המנוחה לבניין עם עגלת קניות. בסמוך לכך, חזר ניסן לדירתו ולשם מימוש תכניתו, הצטייד בסכין, באורך של כ- 29 ס"מ ובשקית. הוא ירד במדרגות הבניין, מדירתו שבקומה השנייה, אל עבר קומת כניסה לבניין. לאחר מכן, העלה הנאשם את עגלת הקניות של המנוחה, בגרם המדרגות המוביל אל דירת המנוחה בעודה עולה בעקבותיו בגרם המדרגות התחתון הסמוך לכניסה לבניין.

עוד באותו נושא

שכני הנרצחת מחולון על מעצר החשוד: "כולם ידעו שהאיש הזה מסוכן"

לכתבה המלאה
זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
עקב אחר הקשישה לביתה. זירת הרצח בחולון/אבי כהן

בשלב זה, על פי המתואר בכתב האישום שהוגש נגד ניסן, שכנתו ביקשה שייקח בחזרה את הכיסא והצלחת. משהסכים, היא ציינה בפניו כי היא מעריכה את המעשה. מיד לאחר כן, נכנסה לדירה והנאשם בעקבותיה. בשלב זה, בדירתה, שיסף הנאשם את צווארה ופניה של המנוחה ודקר אותה באמצעות הסכין, שש דקירות ובכלל זה, מספר דקירות בחזה המנוחה, צווארה ובטנה. בסיום, הותיר הנאשם את המנוחה כשהיא מתבוססת בדמה והסכין נעוצה בחלקו השמאלי של צווארה. מיד לאחר ביצוע הרצח, שב הנאשם לדירתו כשידו הימנית מגואלת בדם. הנאשם רחץ את גופו והחליף את חולצתו ונעליו שהיו מוכתמים בדמה של המנוחה.

לצד כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת שדה, הפרקליטות העבירה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו. בין השאר נטען כי בידי הפרקליטות תיעוד מצלמות אבטחה וראיות שנאספו בזירה. "מעשיו חמורים ומזעזעים עד מאוד, ומבססים עילת מעצר של מסוכנות לציבור", צוין בנימוקי הבקשה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully