וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הנרצחת מחולון: "היא קיבלה ממנו מכתבים מאיימים בעבר"

18.5.2019 / 22:40

אחרי מעצרו של תושב חולון בחשד לרצח שכנתו בת ה-81, אמרה אחייניתה כי "בן אדם כזה לא צריך להיות עם אנשים". החשוד, המוכר לרשויות, אושפז בעבר בבתי חולים פסיכיאטריים והוגשו נגדו תלונות במשטרה. אחיה של הקורבן סיפר: "היא הייתה אהובה על כולם"

צילום: אבי כהן, דוברות משטרה

קרוביה של האישה בת ה-81 שנרצחה אתמול (שישי) בחולון סיפרו כי היא קיבלה מכתבים מאיימים משכנה, החשוד במעשה. החשוד, גבר בן 42, מוכר לרשויות לאחר שהוגשו נגדו תלונות למשטרה בעבר והוא אושפז כמה פעמים בבתי חולים פסיכיאטריים. מעצרו הגיע אחרי שהיא שנמצאה בדירתה ברחוב יוסף ברץ בעיר כשהיא עם סימני אלימות.

אחיה של הנרצחת סיפר עליה כי יש לה שני ילדים ושישה נכדים. לדבריו, "היא יצאה לפנסיה והייתה רוב הזמן בבית עקב בעיות בריאותיות. שאלו אותי במי אני חושד ואני לא יכול לחשוד באף אחד. בעלה אוהב אותה, היא היתה אהובה על כולם".

הוא סיפר כי הוא הכיר את החשוד, אך מעולם לא שמע מאחותו על אלימות פיזית או על חשש מפניו. "כולם הכירו אותו", אמר האח. "גם המשטרה ידעה עליו, גם הרשויות, ואף אחד לא עשה כלום. לפני כמה חודשים החזרתי אותה משדה התעופה והוא עמד בחלון והתחיל לצרוח עליי".

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן ממשיך לחדד עמדות: "חייבת להיות הסכמה עם רה"מ על עזה"
יחידות נגד חידות: מה יעשו הכוחות המיוחדים של צה"ל במלחמה הבאה?
ברקע המתיחות: ארה"ב הזהירה חברות תעופה מטיסה מעל המפרץ הפרסי

זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
"רשלנות של מחלקת הרווחה ומשרד הבריאות''. זירת הרצח בחולון, אתמול/אבי כהן

אחייניתה של הנרצחת, דלית, העידה גם היא על התנהגותו של החשוד. "הנכדה שלה סיפרה לי שהיא קיבלה ממנו מכתבים מאיימים בעבר", אמרה. "בן אדם כזה לא צריך להיות עם אנשים ולקבל טיפול".

האחיינית סיפרה על דודתה כי היא "היא היתה אשה מדהימה, אחות גדולה מ-11 אחים ואחיות. כשהיתה קטנה עלתה ממצרים. ברגע שנפתחו השערים עלו לישראל. אנשים טובים ושקטים. היא היתה האימא של כל האחים, סבתא טובה ודודה טובה".

עוד באותו נושא

שכני הנרצחת מחולון על מעצר החשוד: "כולם ידעו שהאיש הזה מסוכן"

לכתבה המלאה

"הכתובת הייתה על הקיר"

מחקירה ראשונית עלה כי האירוע התרחש שעה שהאישה שבה מקניות, אז הרוצח ארב לה ודקר אותה בסכין. עוד עלה כי הנרצחת ובעלה היו מעורבים בסכסוך שכנים עם אחד הדיירים בבניין. השכנים אמרו אתמול כי ''הכתובת הייתה על הקיר'. כולם ידעו שהאיש הזה מסוכן וחולה נפש, אבל במקום לאשפז אותו בבית חולים, שמו אותו בבית''.

עדת ראייה סיפרה כי החשוד שוחח עם הנרצחת אתמול בבוקר, והיא אף הביאה לו אוכל. עתחילה נעצר בעלה של ההרוגה שהיה בזירה, אך המשטרה שיחררה אותו זמן קצר לאחר מכן. לדברי המשטרה, ''החשוד מוכר למשטרה וכן למערכת בריאות הנפש. החקירה נמצאת בראשיתה וחוקרי המשטרה ממשיכים באיסוף הראיות בזירה".

זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
"הכתובת הייתה על הקיר''. זירת הרצח בחולון, אתמול/אבי כהן

בעבר הוגשו נגד החשוד תלונות למשטרה ולרווחה בעקבות צעקות ולקללות. בעקבות האירוע, דיירי הבניין הביעו זעם על תפקוד משרד הבריאות ומחלקת הרווחה, שהכירו את החשוד: "הייתה פה רשלנות של מחלקת הרווחה של העירייה ושל משרד הבריאות ששחררו אותו פעם אחר פעם מבית החולים". שכן אחר הוסיף כי "שמענו כל הזמן צעקות ממנו. הוא היה בעייתי, אבל אף אחד לא עשה איתו שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully