וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של ארי נשר החשוד בגרימת מותו: "לא זוכר את התאונה"

2.6.2019 / 11:18

חברו של ארי נשר העיד בבית המשפט המחוזי בת"א. "אני זוכר שהייתי עם חבר ובאנו לצאת עם האופניים. זה הדבר האחרון שאני זוכר", טען. הוא יואשם בגרימת מוות ברשלנות בכפוף לשימוע, לאחר שעל פי החשד הרכיב את נשר על אופניים בניגוד להוראות החוק

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

בבית המשפט המחוזי בתל אביב העיד היום (ראשון) הנער שהרכיב את ארי נשר על אופניו וחשוד בגרימת מותו ברשלנות. הנער העיד במסגרת משפטו של הכדורגלן יצחק אספה, החשוד בהפקרתו של נשר לאחר שפגע בו עם רכבו.

בתחילת העדות, השופט צבי גורפינקל הזהיר את הנער כי יש לו זכות שלא לענות לשאלות שעלולות להפליל אותו, והבהיר שעדותו לא תשפיע על ההחלטה אם יוגש נגדו כתב אישום או לו. הנער סיפר כי הוא אינו זוכר את רגעי התאונה.

עוד בוואלה! NEWS:
הירי לחרמון מסמן את הכיוון: ישראל תשלם את המחיר במלחמת ארה"ב-איראן
גבאי: "ייערכו בחירות לראשות מפלגת העבודה, ללא בחירות לרשימה"
הר הבית נפתח לכניסת יהודים ביום ירושלים: עימותים נרשמו במקום

ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
ארי נשר (צילום: מד"א)/מד"א, מד"א

"אני זוכר שהייתי עם חבר ובאנו לצאת עם האופניים. זה הדבר האחרון שאני זוכר. את התאונה אני לא זוכר", טען. בנוגע לרגעים שלאחר התאונה סיפר הנער, בתשובה לשאלות סנגורו של אספה: "הדבר הראשון שאני זוכר שהייתי בבית חולים".

לדבריו, הוא לא זוכר כי נחקר בבית החולים, אלא רק את העדות שמסר למחרת. התובעת, עורכת הדין רותם נוימן וסרמן, בחרה שלא לחקור את הנער חקירה נגדית.

בפרקליטות החליטו בחודש ינואר כי הנער יואשם בגרימת מוות ברשלנות בכפוף לשימוע. בהודעות הפרקליטות נכתב כי לפי החשדות, הרכיב החשוד את נשר על אופניים חשמליים, בניגוד להוראות החוק ובאופן המקשה על שליטה מלאה באופניים.

בשל אופן רכיבתו על האופניים, בכביש, וכשהנער ונשר לא חבשו חובשים קסדות, מיוחסות לחשוד גם הפרה של חובת הזהירות הנדרשת מרוכב אופניים בשעת לילה וכן הסטת האופניים,ללא תשומת לב מספיקה לתנאי הדרך, שבעקבותיה נגרמה תאונה ונגרם מותו של נשר.

עוד באותו נושא

בכפוף לשימוע: הנער שהרכיב את ארי נשר יואשם בגרימת מוות ברשלנות

לכתבה המלאה
חברו של ארי נשר אשר חשוד בגרימת מותו במהלך דיון בעניינו, מחוזי, ת"א 2 ביוני 2019. אתר רשמי
חברו של ארי נשר אשר חשוד בגרימת מותו במהלך דיון בעניינו, היום/אתר רשמי

חברו של נשר, שנפצע בראשו באורח קל במהלך התאונה, הובא לחקירה במשטרה כמה ימים לאחר התאונה בחשד שעבר על החוק האוסר על הרכבת אדם נוסף על אופניים חשמליים. פרקליטיו עו"ד דניאל חקלאי ודורון ויגלר טענו כי "הקטין הוא קורבן תאונת פגע וברח ממש כמו ארי".

בחודש אוקטובר הוגש כתב אישום נגד שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה, שממנו עולהכי הוא נהג לפנות בוקר באזור בהיותו שיכור ובמהירות של 75 קמ"ש, אף שהמהירות המותרת בדרך היא 50 קמ"ש. באותה עת, רכב הנער על גבי אופניים חשמליים כשהוא מרכיב על גבי החלק הקדמי של האופניים את חברו ארי נשר. כשהאופניים סטו שמאלה, "הנאשם התנגש בהם בעוצמה עם חלקו הימני הקדמי של רכב בו נהג". כתב האישום מייחס לאספה עבירות של הפקרה ונהיגה בשכרות, לאחר שנמלט מהמקום מבלי להושיט עזרה לשני הנערים הפצועים.

תאונת פגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב -24 ספטמבר 2018. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully