וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת עבודה קטלנית: צעיר בן 22 נהרג מנפילה מגג מפעל באשקלון

26.5.2019 / 22:21

עובד במפעל מתכות ''תבניות כל'' בדרום שככל הנראה ביצע עבודות תחזוקה בגג, מעד ונפל מגובה של כשמונה מטרים ומת מפצעיו בבית החולים ברזילי. המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה נעצרו בעלת המפעל תושבת העיר וקבלן העבודה תושב הפזורה הבדואית

וואסים אבו כף מהיישוב אום בטין, ההרוג מתאונת העבודה באשקלון. אדיבות המשפחה, אתר רשמי
ההרוג וואסים אבו כף שנהרג היום/אתר רשמי, אדיבות המשפחה

צעיר בן 22 נהרג היום (ראשון) לאחר שנפל מגובה במפעל מתכות ''תבניות כל'' באזור התעשייה באשקלון. צוות מד''א שהגיע למקום הוביל את וואסים אבו כף, תושב אום בטין שבדרום כשהוא פצוע אנוש לבית החולים ברזילי בעיר מאוחר יותר, גורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. בתום חקירה ראשונית של המשטרה, נעצרו מנהלת המפעל תושבת אשקלון וקבלן העבודה, תושב הפזורה הבדואית. מחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט.

עוד עלה מחקירה ראשונית כי אבו כף, עלה על גג המבנה העשוי ''אסכורית'', שככל הנראה ביצע עבודות תחזוקה בגג, מעד ונפל מגובה של כ-8 מטרים. המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה נחקרה מנהלת המפעל, בשנות הארבעים לחייה, והקבלן המבצע, בשנות השלושים לחייו, שמסרו את גרסתם. לאחר מכן, המשטרה החליטה על מעצרם של השניים לטובת המשך החקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
מתווה הגיוס של נתניהו אושר ע"י החרדים; ליברמן דחה את ההצעה
קורבין, פרישה כאוטית או ביטול הברקזיט: בריטניה ביום שאחרי מיי
פרשת שיכון ובינוי: תשתית ראייתית לשוחד נגד שרי אריסון

2 פצועים מירי בדרך בר יהודה בנשר, 20 בפברואר 2019. מד"א
בחקירה נוטלים חלק הן חוקרי המשטרה והן חוקרים מטעם משרד העבודה. אילוסטרציה/מד"א

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א בן טטרו סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב מחוסר הכרה בתוך המפעל כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתיות לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו במצב אנוש לבית החולים''.

עוד נמסר מהמשטרה כי במסגרת החקירה נמסרו עדותם של גורמים שונים במפעל, עובדים ומנהלים. בחקירה נוטלים חלק הן חוקרי המשטרה והן חוקרים מטעם משרד העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully