וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שבירת החום: צוותים פועלים לכיבוי שריפות בצפון הארץ

למרות ההתקררות, גל השריפות שהחל לפני יומיים מסרב לעזוב את המדינה, וצוותי כיבוי פעולים בשתי שריפות ליד הכנרת, בוואדי חמאם וביער ליד משמר העמק. עם זאת, כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על שריפה שפרצה ליד גשר עוזי נרקיס בירושלים

צילום: לכיבוי והצלה מחוז צפון

על אף שהטמפרטורות הגבוהות אליהן התרגלנו בימים האחרונים ירדו, גל השריפות מסרב לעזוב את המדינה. צוותי הכיבוי פועלים היום (שבת) להשתלטות על שתי שריפות בצפון.

בצפון, שריפה אחת פועלת שריפה ביער צפונית למשמר העמק. הצוותים מבצעים מניעה של התפשטות האש ונעזרים במטוסי כיבוי מיוון ואיטליה. כמו כן, שריפת קוצים משתוללת ליד ואדי חמאם, בו פועלים ארבעה צוותים והוזנקו ארבעה מטוסי כיבוי. בנוסף לכך, צוותי כיבו היום שריפה שפרצה בשכונת נוף כנרת שבמזרח צפת.

לקריאה נוספת
השכן שסייע בחילוץ בצפת: "האם זעקה: 'הילדים!', אך אלעד לא החזיק מעמד"
גל השריפות: רוב מוקדי האש ברחבי הארץ תחת שליטה
"הבית לא ייראה אותו דבר": התושבים שברחו מהאש ויתרו על האופטימיות

שריפה בצפון הארץ 25 במאי 2019. דוברות כב"ה
שריפה בצפון הארץ, היום/דוברות כב"ה

בירושלים, ארבעה צוותי כיבוי וכלי רכב המספק מים הצליחו להשתלט על שריפת קוצים שפרצה מתחת לגשר עוזי נרקיס שליד שכונת פסגת זאב. הצוותים דיווחו כי השריפה בערה על פני שטח גדול, ולוחמי האש ריכזו מאמץ כדי לבלום אותה עוד בטרם תגיע לבתי התושבים. יש לציין כי רק היום הוצתו שש שריפות באזור ירושלים.

מוקדם יותר היום, פעוט בן שלוש נהרג בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב דוד אלעזר בצפת. הוא פונה לבית החולים זיו שבעיר כשמצבו אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך נקבע מותו.

שריפות אלו פועלת בצל כך שאתמול ושלשום צוותי הכיבוי ברחבי הארץ טיפלו בעשרות שריפות שפרצו בכל הארץ, וגרמו לנזקים רבים הן לבתים והן לסביבה, לרבות ביער בן שמן וביישוב מבוא מודיעים שליד מודיעין ובבקעת הירדן.

(עדכון ראשון: 19:35)

עוד באותו נושא

פעוט בן שלוש נהרג בשריפה בבניין בצפת; 18 נוספים נפגעו

לכתבה המלאה
שריפה בצפון הארץ 25 במאי 2019. דוברות כב"ה
כיבוי שריפה בצפון, היום/דוברות כב"ה
  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully