וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בדלית אל-כרמל: בן 18 נדקר למוות בקטטה בבריכה ביישוב

רופאי בית החולים כרמל בחיפה קבעו את מותו של בן ה-18 שהובא דקור בחזה וכשהוא במצב אנוש. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה עד כה שלושה גברים בחשד למעורבות בקטטה. "הבן שלי היה צעיר שכל החיים לפניו", אמר אביו של הנרצח

זירת קטטה בדלית אל כרמל 25 במאי 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הקטטה, היום/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 18 נדקר למוות היום (שבת) במהלך קטטה שאירעה ליד בריכה בדלית אל-כרמל. צוות הרפואה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה קבעו את מותו של דניאל חלבי, צעיר בן 18, שנפצע באורח אנוש והובא לבית החולים כשהוא סובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון.

בנוסף להרוג, צעיר בן 19 נפצע באורח קל. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה, ועצרה את הפצוע הקל שני חשודים נוספים. מחר הם יובאו לדיון בבית משפט השלום חיפה, בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי מדובר במקרה שהחל בשעות הבוקר בבריכה המקומית, כאשר בין הנרצח לאחד החשודים החל ויכוח על רקע אישי וכעבור פרק זמן מסוים התרחש מפגש נוסף בין הניצים באחד הרחובות בישוב, שהתפתח על פי החשד החשד לקטטה רבת משתתפים. עוד עולה מהחקירה כי הרקע לקטטה הוא התגייסותו של המנוח לעזור לבחורה שביקשה סיוע שלו כשלטענתה הוטרדה במתחם בריכת המועדון.

גופתו של חלבי הועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. לווייתו תתקיים ככל הנראה מחר, לאחר שגופתו תשוחרר מהמכון. החשוד ברצח הוא תושב הכפר סאג'ור, שהתגורר לאחרונה בדלית אל-כרמל והתפרנס מעבודות מזדמנות.

לקריאה נוספת
משפחת הנרצח מחיפה מחפשת תשובות
פעוט בן שלוש נהרג בשריפה בבניין בצפת
ח"כ עודה ינאם בהפגנת האופוזיציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דניאל חלבי, הנרצח/מערכת וואלה, צילום מסך

"הבן שלי היה צעיר שכל החיים לפניו", אמר לוואלה! NEWS עאמר חלבי, אביו של דניאל. "הוא היה ילד מחונך טוב שקיבל חינוך טוב. כמו כולם אנחנו לא יודעים מה קרה באירוע הזה, זה הכה בהלם פה את כולם".

בדלית אל כרמל שורר מתח רב מאז היוודע דבר הרצח. ראש המועצה המקומית של דלית אל-כרמל, רפיק חלבי, כינס ישיבת חירום בנוכחות חברי המועצה ונכבדי הדת והם קראו לשמור על איפוק.

"זה מקרה טראגי קשה מאוד", אמר ראש המועצה. "תוצאה של בריונות וקטילת תלמיד שמינית תמים וטוב בדקירת סכין. עם כל הכאב והצער אני קורא לכל התושבים כאן להיות רגועים ולדעת להתנהל מול האסון הכבד הזה בצורה שכלתנית בלי התלהמות כיוון שזו לא הדרך שלנו ולא השיטה שלנו. אין לנו דרך אחרת מאשר להניח למשטרה לחקור ולטפל בעניין מכל הצדדים". לדבריו, "הדוקר שנעצר נמצא תחת חקירה ומחר יובא להארכת מעצרו. דלית אל כרמל זה כפר מאד רגוע ושקט שסממניו מעולם לא כללו אלימות. המקרה הזה הוא מקרה זר, חריג, כואב ועצוב".

עוד באותו נושא

רצח ב-43 שניות: הקטטה בחיפה שהסתיימה בירי מטווח אפס

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כינוס חירום בלשכתו של ראש המועצה המקומית דלית אל-כרמל/מערכת וואלה, צילום מסך

דניאל חלבי היה תלמיד כיתה י"ב בבית הספר עתיד למדעים ומנהיגות בדלית אל-כרמל. רז חסון, חברו של דניאל חלבי לשכבת הלימודים, אמר כי כל החברים מתקשים להאמין. "בעוד שבוע וחצי אנחנו מסיימים את הלימודים בתיכון, עוד מעט טקס סיום בית הספר, ספר המחזור כבר בהכנה, התמונה שלו לפנינו ואנחנו כואבים מאוד. מדובר בבחור טוב עם לב טוב. הוא כמו כולנו היה אמור להתגייס בקרוב. חיכינו מאד לרגע הזה, שכולנו נתגייס ונתחיל את החיים האמתיים והנה פתאום קרה אסון כזה".

ראזי חלבי בן ה-17, חבר טוב של דניאל, סיפר כי "היום הייתי בבית כשהתקשר אלי חבר וסיפר על הקטטה. יצאנו ישר לבית החולים ועוד הספקתי לראות את דניאל לשנייה כשהכניסו אותו. זה כואב מאוד. צער רב. קשה למצוא מילים. רק אתמול ישבנו יחד בלילה אצלנו בבית, כל החבר'ה, גם הוא, הוא היה שמח, דיבר, אמר שאולי נשב גם היום, קבענו ואז הכל הלך. פתאום הכל מסתובב".

(עדכון ראשון: 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דניאל חלבי/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully